Torstein Norum Bugge Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Xperia L1 koster godt under 2 000 kroner.TEST: Sony Xperia L1 Lenke til kommentar
LazerCut Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Vil anbefale folk som er ute etter en billig mobil å ta en titt på Xiaomi Redmi 4 Pro/Prime. http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_4_prime-8263.php Kjøpte en i vår og er ganske så fornøyd med tanke på at jeg betalte en 1500kr for den. Batteritiden på den er også helt knall med 4000mah batteri. Lenke til kommentar
EuLars Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Denne er nok FOR billig for værstinga, kan da ikke ha en ny bestevenn til BARE 2 lapper..... Lenke til kommentar
TrymErland Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg har alltid lurt på hvorfor telefonen må være så kraftig for og ha et bra kamera. vanlig digital kamera tar bedre biler og koster som regel ikke så mye. Lenke til kommentar
Knut A M Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Og kvifor er ikkje Huawei tlf med her !??? Kjempe greie telefona til ei grei pris ! Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg har alltid lurt på hvorfor telefonen må være så kraftig for og ha et bra kamera. vanlig digital kamera tar bedre biler og koster som regel ikke så mye. Hei! Dette har ofte med begrensninger i prosessoren og slike eksterne ting å gjøre. Der begrenses megapiksel-antallet og en del andre spesifikasjoner, samtidig som lavere prosesseringskraft som regel betyr dårligere bilder. Optikken kan imidlertid produsentene selv tilpasse, så uten å spekulere for mye er det nok snakk om både kostnader og plassering i markedet kontra selskapenes dyrere modeller. Sistnevnte har de større overskudd på, og følgelig ønsker de ikke å gjøre billigmodellene for attraktive. - Torstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg