Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten får ikke orgasme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke heng deg opp i det og slapp av.

Det er ikke ditt ansvar å få henne til orgasme, det er hennes.

Hun må modnes seksuelt og det kan ikke du gjøre for henne.

I mellomtiden anbefaler jeg å ikke være redd sexleketøy, det gjør deg ikke mindre mann. En magic wand er sterkt å anbefale.

Det skader heller ikke å trene opp tunga.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun er fellesnevneren i sitt kjærlighetsliv, ikke du, så hvis hun aldri har fått orgasme så kan du ikke forvente å gi henne hennes første. Hun må utforske seg selv, finne ut av hva som hindrer henne og holder henne tilbake. Var i akkurat samme båt, til jeg begynte på prozac og fikk en mental pause, hadde muligheten hele tiden når jeg tenker meg om, jeg holdt meg selv tilbake, noe jeg tror en del kvinner gjør og derfor får aldri oppleve denne fantastiske følelsen av å få orgasme. 

Lenke til kommentar

Spør henne hvordan hun onanerer og så prøver dere mest mulig å etterligne måten hun gjør dette på. Det er ikke bare menn som opplever å bli låst i onanimønstre slik at det kan bli vanskelig å oppnå orgasme ved samleie eller med partner. Det er også viktig å varme henne godt opp og variere hva dere gjør. Klitoris kan bli overstimulert og da nytter det ofte ikke uansett hva man gjør.

Anonymous poster hash: 72223...eea

Lenke til kommentar

Et annet viktig poeng jeg glemte å nevne er at for mye fokus på hennes orgasme kan faktisk gi henne prestasjonsangst. Det er også veldig viktig å fortelle henne hvor deilig du synes hun er mens dere har sex. Gjerne bruk litt stygge ord som du hvisker i øret hennes.

Anonymous poster hash: 72223...eea

Lenke til kommentar

Dama mi får heller ikke orgasme hver gang vi har sex, men vi bytter litt på :)

Hvis jeg først koser litt med henne så krysser hun enkelt og greit igjen beina, er ikke helt klar for det.. Da stryker jeg henne litt over nakken, kysser henne litt og bare slapper av, ingen forventinger.. Klar for å bare sove..

Etterhvert stryker jeg henne nedover, kjærtegner puppene litt kysser henne i nakken, kanskje blåser litt i øret..  :)

Og hun elsker å bli fingret, hun får mye lettere orgasme med fingrene mine en kuken min for å si det slik.. Så jeg bruker fingrene litt av og på, helt til hun bønnfaler meg i putte kuken min inn i henne...  Da er hun så klar at det er fort gjort, så fort at ikke jeg kommer og er bare sliten :p

Men som sagt, vi bytter litt på :)

Anonymous poster hash: ad487...54d
Lenke til kommentar

Det er ikke ditt ansvar å få henne til orgasme, det er hennes.

Hørt den der mange ganger og jeg er ikke helt enig. Det er et samarbeid. Jeg klarer å jukke til jeg spruter uansett. Det er ikke spesiellt digg å bare tømme seg, men det får vekk litt anspenthet eller noe slik.

For at jeg skal få skikkelig nytelse så må dama være med på leken og de jeg har vært sammen med har aldri fått noe ut av det som jeg har merket når jeg ikke har vært med på leken.

Her trengs det nok avslapping og kommunikasjon TS. Det er mange, spesiellt de yngre, som ikke klarer å nyte sex skikkelig fordi de er anspent, psykisk og fysisk. Hvis du også er anspent siden du fokuserer for mye på orgasmen hennes så vil det bare gjøre vondt verre. Sex skal være en hyggelig pause fra hverdagen.

Man trenger heller ikke orgasme for å nyte sex, men hvis man nyter uten å tenke på orgasme så kommer det automagisk ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...