AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Var på to dater med en jente som jeg likte ganske godt, masse tilfelles, snakket og var sammen i flere timer (begge gangene), sendte meldinger sammen relativt hyppig i starten, men dabbet litt av etter date to. jeg fikk ett veldig inntrykk av at hun også likte meg, men plutselig ut av det blå så begynte hun å ignorere meg, brukte flere dager på å svare. til slutt spurte jeg om hva som var greia, hun sa det ikke var noe spenning, er det mulig etter å ha møtt noen to ganger?, jeg føler veldig at hun ikke ga meg en sjangs, og jeg er helt sikkert på at hun likte meg i startet og at det var noe vi kunne fortsette, men det ble plutselig stopp uten noen spesiell grunn. dette er noen mnd siden nå, jeg tenker fortsatt på henne, de to datene er de beste jeg noen gang har hatt og hun virket veldig som min type. jeg er en liten skvett over 30 år så er ingen nybegynner. det er noe inni meg som sier at jeg må pushe på det her, kan ikke la dette bare bli ingenting. men samtidig så vet jeg at det mest sannsynelig er null å hente desverre, det hele føles veldig urettferdig. endelig funnet en jente jeg liker mer en noen gang, også får jeg ikke en sjangse. jeg måtte bare få skrevet det, hvis noen har noen kloke ord del gjerne, jeg skjønner ingenting. Anonymous poster hash: f32e5...da1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ja, det kan dabbe av etter bare to dater. Nei, det er ikke noe du kan gjøre. Gå videre, det finnes bokstavelig talt tusenvis av jenter der ute. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 hvis det hadde dabbet av på selve daten kan jeg skjønne det, men begge datene varte lenge og var veldig bra fra begges side, date to avsluttet også bra. spurte noen dager senere om date 3, sa ja men måtte ta det litt senere. så ett sted etter dette må hun plutselig a bestemt seg for at hun ikke ville, noe jeg ikke kan fatte, hvis dette ikke hadde blitt noe så blir ingenting aldri noe, da vet jeg ikke hvordan man kan bli sammen med noen. at det finnes 1000 til, mulig. jeg har vært på veldig mange dater og bare to av de har jeg følt noe som helst for. det er over og ut for min del, det her var siste sjangse. jeg har aldri vært så nære før. og bli sparket i trynet etter bare to dater er latterlig urettferdig. men du har nok rett, jeg må glemme henne. men jeg vil ikke, det føles så feil at vi ikke fikk sjangsen. Anonymous poster hash: f32e5...da1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Glem henne! Hun er ikke interessert. Og ja det er godt mulig og finne ut etter to dater. Anonymous poster hash: 850cf...02c 4 Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Mest sannsynlig noe som skjedde under date to som hun ikke likte. Når hun så ja til date tre men det måtte bli senere, så er det løgn. Det betyr nei. Hun løy for at det ikke skulle bli kleint. Det er ikke din feil, passet nok bare ikke for ho. Ikke push på, det bare gjør det verre. Gå videre. Du finner nye, du må ikke nødvendigvis lete etter noen. Mine sterkeste forhold kom fra tilfeldige møter, ikke fordi jeg lette etter en dame. 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg avgjør om jeg er interessert eller ikke på minutter. Mine dates består av en tur i skogen og på den turen finner jeg ut alt jeg trenger å vite om kjemien. Du kan ikke tvinge noen til å like deg. Tydeligvis har jeg gjort inntrykk på enkelte for noen maser mye i ettertid og noen ringer tilogmed i fylla for å grave om "hva de gjorde galt". Sånt blir bare ubehagelig for begge parter. Ta et nei for et nei og finn noen andre. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 til slutt spurte jeg om hva som var greia, hun sa det ikke var noe spenning, er det mulig etter å ha møtt noen to ganger? Det er 100% mulig og ganske vanlig. Slik du beskriver det så er hun ikke ute etter hyggelig. Hun vil ha en "bad boy" som gir henne noe helt annet enn en som er lik henne kan og vil gjøre. Hadde du slått henne litt så hadde du sikkert ikke fått fred fra henne. Neida, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Det er desverre mange damer som ikke vil ha et forhold med noen de passer med og får et rolig forhold med, de blir ofte tiltrukket av klyseoppførsel. Har skjedd meg at jeg har vært interresert og fått null tilbake, men når jeg har begynt å gi faen og ignorert jenta så kom hun plutselig og ville ha meg... FFS 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hun sa det ikke var noe spenning, er det mulig etter å ha møtt noen to ganger? Selvsagt er det mulig. Å ikke føle noe spenning for en person er mulig alt før du har åpnet munnen din. Er du en trygg og forutsigbar person hvor jenta føler at hun har deg med en gang, så kan det ofte være over alt før dere har snakket sammen. Kjemi er dog reelt. Det er ikke alltid man gjør noe feil. Av og til er bare ikke kjemien bra nok. Har selv opplevd å få høre fra jenter at de ikke synes vi har bra kjemi, for så å oppleve at neste jente jeg treffer blir hodestups. Slik er det bare. Av nysgjerrighet, hva gjør du når du treffer jenter? Håper det ikke er den klassiske kafédaten hvor dere sitter ovenfor hverandre på et bord og intervjuer hverandre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Dere hadde mest sannsynlig ikke riktig kjemi sammen. It happens, ikke ta det så personlig. Tok henne nok 2 dater å bekrefte sine mistanker. ikke alle kommer til å være tiltrukket av deg og det er helt OK, er en drøss av andre som vil ha akkurat det du tilbyr Endret 12. juni 2017 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 dere hadde god kjemi? check hun lo av vitsene dine? check hun så deg i øynene? check dere hadde felles interesser? check Hun spiller nok bare "hard to get", send melding til henne og ikke spør med en gang om å gå på date, men hør gjerne om hvordan dagen hennes har vært og hvem hun har vært med. gjør dette på kvelden slik at du vet at hun ikke er opptatt med noe annet og bør etter all sannsynlighet ha mulighet for å svare. svarer hun ikke med en gang, send en artig melding til innen 5 minutter og si at du vet hun har lest meldingen din etterfulgt med en smiley wink forsøk dette noen dager, (forsøk gjerne å si at du så henne på veien eller butikken i dag og at hun så stram ut i tøyet, en genial samtale starter) og hvis hun virker mer fraværende, så møter du opp hvor hun bor med roser og konfekt, kvinner elsker slikt du trenger ikke å takke meg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 ^Ork. Hva er vitsen med å leke med følelser som om det skulle vært ett spill? For en stor turn off for å være ærlig. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 dere hadde god kjemi? check hun lo av vitsene dine? check hun så deg i øynene? check dere hadde felles interesser? check Hun spiller nok bare "hard to get", send melding til henne og ikke spør med en gang om å gå på date, men hør gjerne om hvordan dagen hennes har vært og hvem hun har vært med. gjør dette på kvelden slik at du vet at hun ikke er opptatt med noe annet og bør etter all sannsynlighet ha mulighet for å svare. svarer hun ikke med en gang, send en artig melding til innen 5 minutter og si at du vet hun har lest meldingen din etterfulgt med en smiley wink forsøk dette noen dager, (forsøk gjerne å si at du så henne på veien eller butikken i dag og at hun så stram ut i tøyet, en genial samtale starter) og hvis hun virker mer fraværende, så møter du opp hvor hun bor med roser og konfekt, kvinner elsker slikt du trenger ikke å takke meg Wow. Jeg håper for Guds skyld dette ikke er seriøst ment og at det er ment som en ironisering av hva menn flest gjør feil. Dette er nøyaktig hva du IKKE skal gjøre, trådstarter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Sånn kvinnfolk er, bli vant til det Anonymous poster hash: c8d4f...963 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Nå har dere allerede vært igjennom en prosess, så det kan kanskje virke litt rart for henne hvis du presser hardt nå igjen, eller tar opp tråden. Dét du kan gjøre, er å skrive én siste ærlig melding, hvor du skriver åpent og ærlig hva du synes .. og svaret du får på dét, blir det svaret du forholder deg til. Da får du avsluttet affæren for deg selv også. Hvis du ikke får svar, tar du det som et nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå