Gå til innhold

Hvor mye får jeg solgt xbox one 500GB for i dag?

Gintoki

Anbefalte innlegg

Skal mest sansynlig selge den gamle klodden av en xbox one 500GB  da jeg skal oppgradere til xbox one X som jeg gjorde med ps4 til ps4 pro.

Men så må jeg finne ut ca hva den er verdt i dag.

Følger ikke med noen spill, kun konsoll og 1 kontroller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen skader eller noe, å nesten ikke brukt heller da jeg bare har spilt noen min i forza, spilt gjennom halo 1 og 2, og halvveis i halo 3, og litt i sunset overrive. Så har mer eller mindre ikke spilt på den de åra jeg har hatt den.

Lenke til kommentar

Sleit med å få solgt min 500GB One for 1 års tid siden, måtte slenge inn ett Turtle Beach Px4 jeg hadde liggende headsett i prisen. lurer på om jeg fikk 1000-1000 eller noe.

Tror ikke etterspørselen for konsollen er så stor her i landet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ingen skader eller noe, å nesten ikke brukt heller da jeg bare har spilt noen min i forza, spilt gjennom halo 1 og 2, og halvveis i halo 3, og litt i sunset overrive. Så har mer eller mindre ikke spilt på den de åra jeg har hatt den.
Ser folk som legger den ut til 1500, har lagt til spill og kinect.

Prøv 1450. :D

Endret av Couldnt_Find_Good_Name
Lenke til kommentar

Ser folk som legger den ut til 1500, har lagt til spill og kinect.

Prøv 1450. :D

Ja, det er med kinect og et spill, jeg skal selge min uten spill eller kinect :p (kinect er ubrukelig for meg)

Lenke til kommentar

Vent å se om gamestop har en god innbyttekampanje?

Da PS4 Pro ble lansert hadde de innbyttekampanje om du forhåndsbestilte. Fikk 2000,- i innbytte på en sliten dag 1 maskin. Langt over det den gikk for på finn på tidspunktet for innbyttet. Gamestop legger seg på veiledende pris på konsoller.

Lenke til kommentar

Vent å se om gamestop har en god innbyttekampanje?

Da PS4 Pro ble lansert hadde de innbyttekampanje om du forhåndsbestilte. Fikk 2000,- i innbytte på en sliten dag 1 maskin. Langt over det den gikk for på finn på tidspunktet for innbyttet. Gamestop legger seg på veiledende pris på konsoller.

Siden når hadde gamestop noe bra å tilby? xD Selv game tradein for et nytt spill krever at du bytter inn 2 spill verdt 400 hver på finn.no, så betale 100 extra cash, da er vi oppe i 900 for et splitter nytt spill.

Har stoppa å kjøpe noe via thievestop.

MEN om de faktisk har en god deal, så skal jeg vurdere det.

Lenke til kommentar

Men da er det jo greit da. Hvis de tradein de har er så dårlig. Jeg syns 2000,- for den gamle konsollen var bra jeg.

Men prisen begynner på Kr. 1200,- for den Xbox One med 500GB og 2 kontrollere (https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?page=8&q=xbox+one&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=3)

Noe jeg vil anse som høy bruktpris på den siden Xbox One S har vært nede i 1700,- ny.

Har selv tenkt å bytte inn min, men avventer til Gamestop kjører en eventuell kampanje på det. Hvis jeg får 2000,- for den gamle min i et innbytte så kommer jeg til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...