akelbo Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 EA vartet opp med en ny Anthem-trailer i natt.Se Biowares neste spill i aksjon Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Det ble dessverre som mange fryktet.. bioware har hoppet på looter shooter bølgen.... Lenge siden jeg har vært så skuffet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Må bare la nordlendingen i meg skinne gjennom og poengtere at dette ser fette bra ut. Gleder meg! 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Høydepunktet for min del. Ser ut som Destiny på steroider. Krysse fingrene for at det er ikke for mye vertical slice men representativt for hvordan spillet vil bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Destiny 2 så litt blekt ut i forhold til det her. ser jo ikke ut som D2 blir nevnverdig pumpet opp av Xbonex edit: det her er jo tredje person... hadde egentlig håpet på fps. Endret 12. juni 2017 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Så for så vidt spenstig ut det, men hadde igrunn håpet på et skikkelig Bioware-rollespill for å fylle tomrommet etter flausen med Mass Effect. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Gameplayet ser nå bedre ut på,Destiny. Spillet ser vakrere ut da. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Merkelig å sammenligne dette med Destiny / Destiny 2. Det er jo "small-scale" MMO med 5-6 personer i grupper, mens dette er vel ment som single-player, eventuelt Co-Op? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det de viste frem på E3 ga meg vertfall the division flashbacks så det holder, det er enda for tidlig å si hvordan dette spillet faktisk kommer til å bli, men utifra det vi vet tipper jeg dette blir MP coop fokusert så det holder med always online gameplay alla destiny og the division, men det blir selvfølgelig mest spekulasjoner fra min side, jeg håper at jeg tar feil Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Det ser litt kjedelig ut. Ja, du kan fly, men combat ser ut til å være standard Bioware 3ps. I tillegg er dette pre-alpha, så det kommer bare til å bli nedskjæringer fra dette punktet. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Grafikk bra. Resten rimelig meh. Tror jeg hopper over denne. Multiplayer shooter er jeg rimelig lei av. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Grafikk bra. Resten rimelig meh. Tror jeg hopper over denne. Multiplayer shooter er jeg rimelig lei av. Jau, du har jo tross alt sett to minutter, så du har sikkert mer enn nok informasjon til å ta den beslutningen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Så stusselig ut, rett og slett. Pent og stusselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå