nagina Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Høres nesten ut som dem har gått tom for idèer. Bare å slenge på en X her og der, så er den saken biff xD Kommer vel snart PS4 Pro X også. X Box One X = XBOX. 1 Lenke til kommentar
Pony IK Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Høres nesten ut som dem har gått tom for idèer. Bare å slenge på en X her og der, så er den saken biff xD Kommer vel snart PS4 Pro X også. X Box One X = XBOX. Bra noen har skjønt navnet,Blir nok et soleklart kjøp for min del. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Vil den støtte Dolby Vision? Om den gjør det er den jo verdt 3-4k kun som uhd spiller for min del. Det virker som om den kun støtter HDR10 ved lansering i hvert fall. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Ble ikke sagt noe om Dolby Vision. Tviler på at det kommer dessverre bortsett fra det så ser den fantastisk ut. Blir kjøp på dag 1, selv om jeg har god pc og kan spille det meste der. Lenke til kommentar
Wild-Viking Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Tripple X eh? Fatter ikke at et så stort selskap ikke kan komme opp med bedre navn. Ja, jeg skjønner ¨greia¨ med XBOX familien etc, men thenker dere: XBOX Scorpio. Ruller letter på tunga og folks husker det bedre. Hint til foreldre som skal evt. kjøpe det som Julegave... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Skulle vært Xbox One Two. Da hadde jeg kjøpt den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå