Yamato47 Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har en HP Pavilion p6-2271eo og har bestilt SSD-disk til oppgradering. For å installere windows på ny disk vil jeg trenge installasjonsmedie. Gjerne Windows 7, siden det er til det jeg har klistremerkenøkkel til. Akkurat nå kjører jeg Windows 10 på original harddisk. På den originale harddisken ligger også en gjennopprettingspartisjon. Det jeg vil er å boote dit og brenne gjennopprettings-DVD-er. Men hvordan gjør jeg det, når maskina nå booter rett fra Windows 10-partisjonen, uten mulighet til å velge annet ved oppstart for eksempel i BIOS? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Har du prøvd å få bootet til recovery manager vha gjentatte trykk på F11. https://support.hp.com/lv-en/document/c01867418#AbT3 Man bør brenne ut recovery media til dvd når maskinen er ny. I allefall når man driver med partisjonene , legger inn nyere os versjon etc. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Ts: Du trenger ikke å installer win 7 først. Og så oppgradere til win 10. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Trengs det? Jeg antar man kan reinstallere Win10 bare med å laste ned ISO filen og ta en clean install. Nøkkelen er knyttet til Microsoft kontoen, blir automatisk aktivert. http://www.redmondpie.com/windows-10-product-key-and-activation-how-to-find-it-and-how-it-works/ Alternativt klone SSD fra HDD. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 Lager windows.iso nå. Skal teste ut F11. Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Det er innlagt fonetikk i søkemotoren. Penis gir treff på pennies. Endret 11. juni 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå