Heika98 Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Skal bygge en kasse til en Apline TypeR 15". Er 2 ohm, 750 rms og 2000w peak. Husker ikke modellnr. Noen som vet min. liter og størrelse på port jeg må ha. Eveltuelt hvor stor er minimum om jeg bygger lukket kasse? Trenger ikke spille fantastisk, bare det funker. Noen som vet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 For en porta kasse må du vite parametrene til elementet. Hvis ikke blir det bare lotto. En lukka kasse mer mer tilgivende og kan spille greit nesten uansett hva du bygger. Rundt 40-60 liter ser jeg de selger ferdigbygde. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 For en porta kasse må du vite parametrene til elementet. Hvis ikke blir det bare lotto. En lukka kasse mer mer tilgivende og kan spille greit nesten uansett hva du bygger. Rundt 40-60 liter ser jeg de selger ferdigbygde. Hvis jeg finner parametrene hvordan regner jeg ut størrelse på porten? Enkleste er vel en lukka kasse, men må jeg ha noe inni den eller går det med bare en tom, hul kasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå