ecco Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sliter med at alt er så mørkt på skrivebordet mitt. så jeg stilte opp gamma og lysstyrken da ble alt bra. Men når jeg kjører en film så blir det mørke veldig mørkt .. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du kan nok ikke få samme innstilling til å passe både for PC og film. Film trenger mer lys. Det finnes skjermer som automatisk kan stille opp lysstyrken når det vises film, ellers må du gjøre det manuellt. Lenke til kommentar
ecco Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 ehh.. kan du gi et mer uttypende svar enn det? Kan si at det ikke hjalp meg så mye.. Skjermen har brightness på fult, så ikke mye jeg får gjort der. Men alt var jo bra før jeg fikk meg ATI kort. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skjermen har brightness på fult, så ikke mye jeg får gjort der. Blir ikke det utrolig lyst ? Lenke til kommentar
woid Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 blir spill også veldig mørke? det som kan være er at "desktop" har en instilling for lys, og "overlay" har en egen overlay er en teknikk som brukes i nyere spill og i video-avspillere Lenke til kommentar
Fury Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) I skjermkortets kontrollpanel skal du finne noe some heter "Overlay" eller "Overlegg". Finner du den kan du justere metning/nyanser/gamma etc på den. Overlay brukes feks. til filmer. Edit: Woid var kjappere Endret 5. desember 2003 av Fury Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 du kan stille lyset på filmer inkludert skrivebordet i driveren, ellers har vel de fleste spillere også mulighet for å stille dette. Mediaplayer har det... Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Du kan jo prøve å bruke tilleggs programmer for å stille opp lysstyrke osv. nå har jeg jo ingen navn i hodet. gå inn på www.download.com søk på ettellerannet EDIT: husket navnet nå.. Powerstrip genialt program du kan bytte forkjellige ting med. Endret 5. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
ecco Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 blir spill også veldig mørke? det som kan være er at "desktop" har en instilling for lys, og "overlay" har en egen overlay er en teknikk som brukes i nyere spill og i video-avspillere Takk . Det funket perfekt. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg ser at du har modda et Radeon9800SE --> Radeon 9800PRO. Jeg har ikke mye kunnskap på dette området, men moddingen kan ha gått litt galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå