The_evil_blue_toad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hearts of Iron!!! Ellers kan du prøve Gothic 2. Får det selv i løpet av de nærmeste dagene. Men det virker sinnsykt bra. Halo. På Xbox. Det er mye bedre der, siden de har coop. Ikke kjøp Zelda the windwaker. Har prøvd det men synes det rett og slett var skuffende. Ikke direkte dårlig, men det levde absolutt ikke opp til forgjengerne. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ingenting slår Zelda spillene som kom til N64 da... *savne dem* Jeg personlig er ett stor fan av en del kansje urgammle men steike så bra spill som feks Asteroids! Det er heftig...! Hehe... Av nyere spill så anbefaler jeg Neverwinter Nights vist du liker rollespill da. Dette spillet har en ENORM histore innebygget virker det som... (har ikke kommet så veldig langt selv, men digger det så langt) Men man må ha litt tålmodighet skal man spille det da og kansje kansje for noen bli langtrekkende... Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Will Rock vil rocke, den fikk iallefall meg til å rocke skandaløst Det er et fsp spill i høy klasse. Ligner på Serios Sam spillene som også er seriøse spill i høy klasse. Til å være så brae spill med så god grafikk, så krever de ikke så mye heller. Multiplayeren er ihvertfall KNALL OHyeea Lenke til kommentar
JCH6 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Spellforce! Billig på www.play.com John Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Sid Meier's Civilization 3 (og det meste annet Sid Meier har laget også for den del ) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Halo er ett konge spill, har spillet den endel online men jeg har blitt litt lei. "Skal vedde på at de som syter ikke bruker omega drivere på halo" Postal 2 share the pain kan jeg anbefale. Alle Resident evil spillene! de er så bra! spørs om du ikke må ha deg en konsoll for dem, GC? Endret 28. desember 2003 av Chris88 Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Spiller kun ett spill for tiden, og det er CM0304 Lenge leve CM!! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har da noen du kan spille: NFS: Underground GTA 3/Vice City Mafia TOCA Race Driver Splinter Cell +mm... Alle de er i alle fall ÜBERFETE!!! Splinter cell er jo bare for lett da. ikke prøv det. Er du god så er du god Splinter Cell er tidenes beste tror jeg..... Er vel ikke "veldig lett" på hard da, men jeg har aldri tålmodighet til å "rønne" spill på to vanskelighetsgrader..... Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) ikke kjøp Halo det må vere det dårligste spillet jeg har spillt Next to swg i hele år Du tullemannen, nå kødder du vell? HALO er jo et meget festelig spill! SSX 3 EYE-Toy: Play WRC3 Worms 3D Delta Force:Land Warrior Endret 28. desember 2003 av mg_martin Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Halo er ekstremt bra:) Spiller mest PGR2 for tiden (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå