Veritæs Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Trenger noe nytt og bra. Har spilt disse så du trenger ikke å anbefale dem Starwars KotOR NFSU CnC Generals + Zero hour Desert storm 2 CS 1.6 AAO 2 SF Silent Hill 2 + 3 Lock on Air combat. GTA Vice City Starcraft 3 + Frozen Throne Max Payne 2 + 1 Call of duty Raven Shield Battle field 1942 Halo MS Flight Simulator 2004 + 2002 Rise of nations Age of Mythology Endret 5. desember 2003 av Squy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Worms3D SpellForce - Order of the Dawn! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Hva med: Prince Of Persia: Sands Of Time Soldier Of Fortune 1 + 2 Unreal Tournament Worms 3D Warcraft II BNE Tony Hawks Pro Skater 4 EDIT: Ble noen gamle også det , men de er bra fordi! Endret 5. desember 2003 av -razh0r- Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Desert Combat en mod til Battlefield 1942 Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) jeg må vel bli litt snillere..... slett meg. Endret 5. desember 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 glemte å nevne jeg har også spilt Worms 3D. Dritbra men litt synd multiplay delen er helt skrullete. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Han skrev jo ikke noen plass at han hadde kjøpt de da... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Starcraft 3????? litt vanskelig siden det ikke har kommet ut da..... men prøv Morrowind og Gothic II! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vel, first of all: Kjøp deg en GC som er latterlig billig (795) på Elkjøp. Deretter kjøper du: Zelda: Wind Waker Super Mario Sunshine Mario Kart: Double Dash!! Disse spillene underholder deg lenger enn alle PC spillene dine tilsammen! GC har mange bra spill, men de tre spillene er obligatoriske... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 glemte å nevne jeg har også spilt Worms 3D. Dritbra men litt synd multiplay delen er helt skrullete. Hva er galt med multiplayer delen da?? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har da noen du kan spille: NFS: Underground GTA 3/Vice City Mafia TOCA Race Driver Splinter Cell +mm... Alle de er i alle fall ÜBERFETE!!! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Blitzkrieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 glemte å nevne jeg har også spilt Worms 3D. Dritbra men litt synd multiplay delen er helt skrullete. Hva er galt med multiplayer delen da?? Jeg og de andre blir disconnect etter ca 2 min med spilling. Og hele greia (Gamespy) krasjer annen hver minutt. Har ikke prøvd det siden. Er det fikset eller? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 " Hidden and dangerous 2 " Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 " Hidden and dangerous 2 " Meget vanedannende! Lenke til kommentar
Tomma100 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har da noen du kan spille: NFS: Underground GTA 3/Vice City Mafia TOCA Race Driver Splinter Cell +mm... Alle de er i alle fall ÜBERFETE!!! Splinter cell er jo bare for lett da. ikke prøv det. Er du god så er du god Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ikke kjøp Halo det må vere det dårligste spillet jeg har spillt Next to swg i hele år Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vel, first of all: Kjøp deg en GC som er latterlig billig (795) på Elkjøp. Deretter kjøper du: Zelda: Wind Waker Super Mario Sunshine Mario Kart: Double Dash!! Disse spillene underholder deg lenger enn alle PC spillene dine tilsammen! GC har mange bra spill, men de tre spillene er obligatoriske... For ikke å glemme Metroid Prime og Eternal Darkness!!!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har da noen du kan spille: NFS: Underground GTA 3/Vice City Mafia TOCA Race Driver Splinter Cell +mm... Alle de er i alle fall ÜBERFETE!!! Splinter cell er jo bare for lett da. ikke prøv det. Er du god så er du god Har du spilt gjennom det på hard da? Tror du må gjøre det før du uttaler deg om at det er for lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå