dtr Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har bestemt meg for å ta fagprøven igjen. Det er 7 år siden jeg strøyk sist gang. I mellomtiden har jeg jobbet med masse forskjellige ting, men ser nå at det fagbrevet vil jeg så gjerne ta. Kan nevne at jeg går teknisk fagskole og blir ferdigutdannet som fagingeniør om to uker. Er det noen som har tatt fagprøven i det siste her (Oslo helst) som har noen tips de vil dele med meg. Skal ta kontakt med opplæringskontoret til uka å melde meg opp som praksiskandidat. På forhånd, takk for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 teknisk skole ? fagingeniør*? Lenke til kommentar
dtr Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 teknisk skole ? fagingeniør*? Ja, jeg begynte på teknisk fagskole høsten 2015 og blir ferdig nå i juni. Du må ha fagbrev for å komme inn men jeg kom inn med 5års praksis/skolegang. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har bestemt meg for å ta fagprøven igjen. Det er 7 år siden jeg strøyk sist gang. I mellomtiden har jeg jobbet med masse forskjellige ting, men ser nå at det fagbrevet vil jeg så gjerne ta. Kan nevne at jeg går teknisk fagskole og blir ferdigutdannet som fagingeniør om to uker. Er det noen som har tatt fagprøven i det siste her (Oslo helst) som har noen tips de vil dele med meg. Skal ta kontakt med opplæringskontoret til uka å melde meg opp som praksiskandidat. På forhånd, takk for alle svar. Du vet jo selv hva det går i. Fagprøven for elektrikere er ikke særlig vanskelig, det handler bare om å ha basiskunnskapen inne, og den praktiske erfaringen etter læretiden. Kanskje elektrikeryrket ikke er noe for deg, i og med at du har strøket to ganger? Lenke til kommentar
dtr Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Jeg har bestemt meg for å ta fagprøven igjen. Det er 7 år siden jeg strøyk sist gang. I mellomtiden har jeg jobbet med masse forskjellige ting, men ser nå at det fagbrevet vil jeg så gjerne ta. Kan nevne at jeg går teknisk fagskole og blir ferdigutdannet som fagingeniør om to uker. Er det noen som har tatt fagprøven i det siste her (Oslo helst) som har noen tips de vil dele med meg. Skal ta kontakt med opplæringskontoret til uka å melde meg opp som praksiskandidat. På forhånd, takk for alle svar. Du vet jo selv hva det går i. Fagprøven for elektrikere er ikke særlig vanskelig, det handler bare om å ha basiskunnskapen inne, og den praktiske erfaringen etter læretiden. Kanskje elektrikeryrket ikke er noe for deg, i og med at du har strøket to ganger?Elektrikeryrket er noe for meg, det er bare det at jeg har vært lenge borte fra faget og vil ta prøven igjen å ta fagbrevet. Så hvis du har noen tips du ville gitt meg, kom med det. Endret 11. juni 2017 av dtr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå