AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Er ligningsverdi på hytter den samme som for boliger? I så fall er det kanskje en bedre investering enn å kjøpe en bolig nummer to? Anonymous poster hash: cd8c3...cd7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 Nei. Hva er ligningsverdi på hytter? Anonymous poster hash: cd8c3...cd7 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg burde virkelig svart nei til kun det første spørsmålet. Så vi sier jeg gjorde det selv om jeg egentlig ikke gjorde det siden jeg av en eller annen grunn antok at fritidseiendom var sekundærbolig skattemessing. Det er da maksimalt 30% på fritidseiendom mot 25% på primærbolig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg burde virkelig svart nei til kun det første spørsmålet. Så vi sier jeg gjorde det selv om jeg egentlig ikke gjorde det siden jeg av en eller annen grunn antok at fritidseiendom var sekundærbolig skattemessing. Det er da maksimalt 30% på fritidseiendom mot 25% på primærbolig. Da er det jo en kjempeinvestering for folk som vil redusere ligningsverdien! Anonymous poster hash: cd8c3...cd7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå