IKS97 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Tjenestegjør for tiden i Bardufoss og merker at man er ganske avhengig av bil for å komme seg rundt i området. Siden jeg ikke er interessert i å kjøpe min egen bil lurte jeg på om det er noen her som har erfaringer med langtidsleie av bil mens man er i Forsvaret? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Trenger du virkelig bil? Var der selv i fjor, og det er jo "egentlig" ikke noe behov. Hva skal du bruke den til, og hvor skal du parkere? Parkplassen utenfor vakta er ofte stapp full. Mye bedre å bare ta bussen til Tromsø om du vil dit. Er jo ingenting i Bardufoss "sentrum" uansett. 1 Lenke til kommentar
IKS97 Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Skal drive med litt ymse aktiviteter her i Troms og da er det kjekt med bil Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Får man ikke låne MBer lengre? Ikke det at de er fryktelig behagelig, men vi kjørte nå til Finnsnes og Torsken i de kassene. Det var stort sett veldig enkelt å låne bil om man skulle noe "fornuftig", som å fiske eller annet i naturen. 1 Lenke til kommentar
IKS97 Skrevet 11. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2017 Nei, for å låne MB'er må man man ha MB lappen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 MB lappen? Førerkort kl. B eller militærets blå-lapp? Jeg kjørte forøvrig MB med B, uten noen form for opplæring Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hvorfor ikke kjøpe en eldre moped? Bruker lite bensin, er lett og billig å skru på. Samt så får du noe artig for under 4000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå