iR' BR34K Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Mass Effect-utviklaren viste fram Anthem.Her er BioWares splitter nye spel Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Absolutt spent på å se hva de viser på Microsoft sin pressekonferanse imorgen. Dette er av teamet som lagde Mass Effect trilogien, så har troa. Det som bekymrer meg mest er ryktet om at det har mange likheter med Destiny. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Absolutt spent på å se hva de viser på Microsoft sin pressekonferanse imorgen. Dette er av teamet som lagde Mass Effect trilogien, så har troa. Det som bekymrer meg mest er ryktet om at det har mange likheter med Destiny. Når tid kommer Microsoft sin konferanse og Playstation sin. Jobber så får dem neppe med meg. Når tid blir Microsoft s Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Hmm, selve settingen virka litt kjedelig. De burde nok holdt seg til mass effect og sendt dette til Montreal Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Absolutt spent på å se hva de viser på Microsoft sin pressekonferanse imorgen. Dette er av teamet som lagde Mass Effect trilogien, så har troa. Det som bekymrer meg mest er ryktet om at det har mange likheter med Destiny. Når tid kommer Microsoft sin konferanse og Playstation sin. Jobber så får dem neppe med meg. Når tid blir Microsoft s Søndag 11. juni - 23:00 Microsoft Mandag 12. juni - 06:00 Bethesda Mandag 12. juni - 19:00 PC Gaming Show Mandag 12. juni - 22:00 Ubisoft Tirsdag 13. juni - 03:00 Sony Tirsdag 13. juni - 18:00 Nintendo Direct 2 Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Damn gleder meg til de spillet her COOP MODE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå