Arodem Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 EA annonserte fengselsdrama for to spillere fra skaperen av Brothers: A Tale of Two Sons.A Way Out er et spill som kun kan spilles i «splitscreen co-op» Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Merkelig at de med vitende vilje gjør at spillet vil selge dårligere. Burde absolutt være mulig å spille alene. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har ingen interesse for COOP, men syns det er bra de lager coop only spill. Spesielt når spillet er så COOP fokusert fra bunnen av. Hvordan skal man liksom spille dette med AI, karakterne kan jo være på to forskjellige steder som må gjøre oppgaver samtidig. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Jeg var ombord det sekundet "From the makers of Brothers: A tale of two sons" flashet over skjermen. Ellers ser det jo interessant ut, faktisk litt nyskaping, gleder meg til å spille gjennom dette med en kompis Endret 11. juni 2017 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg personelig elsker coop på mainstory. Er så kjedelig med multiplayer deathmatch only. Spill som neverwinter, total war, gears of war er jo helt konge i coop. Dette skal prøves. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Og må bare få sagt at det er herlig med utviklere som driter i mainstream money grab tankegang og faktisk prøver og lage noe utenom normen. Har vært gamer i mange år men merker at det blir færre og færre spill som jeg har lyst til og spille. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Synes dette ser rett og slett dritfett ut. Satser på at jeg får en fast makker å spille det gjennom med! Lenke til kommentar
rhym Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Elsker coop spill (stort sett alt jeg spiller), men jeg tror ikke konkursen er langt unna når man slipper et spill med kun sofa-coop og ingen mulighet for online spilling. Endret 11. juni 2017 av rhym Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Elsker coop spill (stort sett alt jeg spiller), men jeg tror ikke konkursen er langt unna når man slipper et spill med kun sofa-coop og ingen mulighet for online spilling. Det er full mulighet for online spilling, eneste forskjellen er at det er splitscreen uansett da meningen er at du som spiller skal kunne se hva den andre karakteren gjør til enhver tid. Eneste som er nevnt av utvikleren rundt sofaspilling er at han mener det er den beste måten å spille spillet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå