Kaneltryne Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 En sjelden gang i blant føles det som om jeg får en slags puls i armen, nesten som å kjenne hjertebank når jeg holder over det. Det er i triceps område og kjennes som en uregelmessig puls. Det kan ikke være blodpropp eller noe som ''tetter igjen'' blodåra slik at det pumpes gjennom armen eller noe? Jeg vet virkelig ikke, det er rart og vanskelig og forklare. Håper bare det ikke kan tyde på noe farlig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Det høres veldig ut som leamus, det er helt ufarlig. Jeg har opplevd å få leamus på mange steder på kroppen, inkludert triceps, kan være litt ubehagelig og irriterende, men det er som sagt ufarlig. http://www.lommelegen.no/artikkel/derfor-f%C3%A5r-du-leamus Endret 10. juni 2017 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Det er ihvertfall ikke blodpropp, det er særdeles sjeldent i overarmen. Tenker også leamus. Opplevd muskelrykninger andre steder på kroppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Hei! Har selv merket noe slikt som du beskriver, TS. Klart det kan være skummelt, men tror oddsen for at det er leamus er sinnsykt høy. Nå er jeg ikke ekspert eller medisiner heller, men tror du kan kanskje sjekke pulsen på andre armen, se om det matcher det som vi andre tror er leamus. Håper noen med helsefaglig bakgrunn kan svare bedre på denne tråden. Med tanke på hvor mange det er som har deltatt i medisinstudie-tråder, burde du nok få et bedre svar enn mitt. bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå