Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Har et lite dilemma. Kan vel kalle det et luksusproblem. Har 3 mobiler jeg liker veldig godt, men jeg synes det er litt råflott å ha så mye som 3 slike toppmodeller, så jeg tenkte å begrense meg til 2. De tre er: iPhone 6s med 64 GB. Kan ikke noe for det, jeg synes iPhone 6s er strålende, og har utrolig god lyd, samt et meget bra videokamera. Det blir sannsynligvis den siste iPhonen min da Apple har kuttet ut minijacken og prisne går oppover så det monner. Samsung Galaxy S7, synes kameraet på denne er topp, og ytelse er det ikke noe å si på. Batteritiden er også mer enn bra nok for meg. LG G5. Dårlig batteritid, men kameraet har såpass fine funksjoner at jeg har lyst å beholde denne også. Dessuten er vel dette den telefonen jeg får minst for dersom jeg skulle selge den. Hvilke to hadde du beholdt og hvilken ville du solgt? Begrunn gjerne svaret. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg hadde uten tvil beholdt Galaxy og iPhone. LG G5 var på alle måter å betrakte som en flopp fra LG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå