Vegard54321 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Hei, jeg er veldig ny nå det gjelder MC og moped. Jeg er veldig interessert i denne: https://www.finn.no/mc/scooter/ad.html?finnkode=98144651 Den må få ny el-start og ny blinklys reel. Jeg må også få vekk trimmingen og da må jeg kjøpe en ny original-del. Hvor mye tror dere jeg må punge ut med for å få fikse alt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Det vil koste så mye at du heller burde finne en annen som allerede er i stand. Jeg ville knapt gitt halvparten. Lenke til kommentar
Vegard54321 Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Det vil koste så mye at du heller burde finne en annen som allerede er i stand. Jeg ville knapt gitt halvparten. Jeg kan få prutet ned sykkelen ganskje mye tenker jeg, hvor mye koster det å fikse den ca? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Usikker. Ny original sylinder er garantert svinedyr. 2-4000 kanskje? Blinklysrelé er bare småpenger. At han har koblet vekk oljetanken kan tyde på at han ikke har peiling på hva han har holdt på med og at sykkelen dermed kan være ihjelskrudd. Så kommer det an på hva som er galt med elstarten. Det kan være alt fra dårlig batteri til at selve starteren er ødeagt. Så kommer jo det faktum at det ser utrolig teit ut å komme i 40km/t på en "racing"-sykkel. Gjerne mens man blir forbikjørt av småjenter på scootere. 1 Lenke til kommentar
Vegard54321 Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 haha, tusen hjertelig takk for hjelpen. Da finner jeg meg en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå