Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell.. grunnen til at jeg har vært litt vekke er at jeg har vært stressa og hatt mye arbeid de siste ukene.. Jeg er med på det meste ,men problemet er bare det at jeg ikke vet hvor mange som kommer..

 

jeg og Creaturecanis kommer vell regner jeg med.. nesten uansett hvor vi skal.

Så er litt usikker.. driver og sette ropp en maskin.. brb

 

Men vi trenger ikke være så mange da.. 4-5stk da. Er jo nok det =)

Lenke til kommentar

ikke vet jeg, men trodde slev at det var et dataparty som skulle være nå snart. kan være feil for alt jeg vet, men kom med detaljer folkens! trenger info for å få dette i gang

 

når jeg ser på klokken, tenker jeg at det kanskje burde utsettes til søndag(treffet altså...)???

Endret av Kimius
Lenke til kommentar

Sorry altså folkens.. Jeg var så utrolig opptatt med og selge en maskin at jeg ikke har vært noe særlig på nett de siste dagene (utenom på jobben) var 30min på tidligere idag mens jeg tok ned en driver.

 

Men vi må få tatt det en annen gang...

Lenke til kommentar

virker som at ideen er blitt glemt allerede???

 

tsk tsk tsk...

 

ok. la meg få høre forslag til hva vi skal gjøre, og hvor. etter noen par forslag er kommet fram, får vi "stemme" på hvilket forslag som er best.

 

jo fortere forslagene kommer, jo fortere kan jeg få satt i gang alt dette, slik at vi bergensere kan få sløst bort tiden med våre likenerder for en gans skyld...

 

også, send mail på [email protected] med adressen deres(trenger ikke være helt nøyaktig, trenger bare gatenavnet), sånn at jeg vet grovt hvor dere bor, for å kunne planlegge det hele bedre...

Lenke til kommentar

Vi må ikke få glemt dette. Problemet er bare at det er vanskelig og samle mer enn tja.. 4personer på en gang og vi skal jo få med de fleste.

 

Hvis dere vil ha tak i meg så er det bare og ringe meg (pm for telefonnr)

Idag har jeg trolig tenkt meg opp til Alrek Studentheim. Der blir det vist Startrek TNG ifra klokkken7 til klokken9. (19-21) ,men man skal egentlig være over 18 for og komme inn..

 

Det ligger i Årstadveien 52. Oppe ved et stort rødt bygg hvis dere ikke vet hvor Alrek er.

Lenke til kommentar

sant nok. er vanskelig å få til det hele. spes på et forum...

 

send meg en mail(de som vil være med) der dere skriver hva dere VIL, gatenavnet deres, og når dere har tid(innen 30 dager fra denne posten). dette blir lagt opp til kvelden(kl 18/19), så det blir litt lettere å se i planleggeren nå...

 

når nok mailer er kommet inn, finner jeg ut hva som er mest populært, og setter opp en møtedag som passer som best jeg kan.

 

mailadressen min finner dere på min tidligere post.

 

NB: tidligere kosept(beskrevet i tidligere post) er nå ugyldig.

Lenke til kommentar

Jeg møtte Pycnopodia idag jeg. SÅ ut som en dass siden jeg ikke hadde orket og mekke på håret eller ta på meg noen greie klær.

 

Så så ut som vi skulle ut på Alrek idag ,men det ble droppet pga av det ikke passet. Og siden Creaturecanis også droppet det så gidder jeg ikke dra alene.

Lenke til kommentar
Jeg møtte Pycnopodia idag jeg. SÅ ut som en dass siden jeg ikke hadde orket og mekke på håret eller ta på meg noen greie klær.

 

Så så ut som vi skulle ut på Alrek idag ,men det ble droppet pga av det ikke passet.  Og siden Creaturecanis også droppet det så gidder jeg ikke dra alene.

Hehe, CFD, du eier da, selv om du minner svakt om en dass :D

Jeg ble for trøtt for noe filmting ikveld, men jeg blir helt sikkert med på neste mandag :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...