CreatureCanis Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Dere kan komme til meg og se på psi-hjulet mitt Jeg satte ny pers nettopp, ti og en halv runde snurret jeg det i fysikk timen. Selvsagt ser ingen det Jeg kommer Hehe! I menst kan jeg ta en titt på auraen din... Ekke no god i det da men.. ser ikke farger. Bare energifeltet.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 HVa blir det til? blir det noe møte i kveld eller ikke? hivs det blir må vi nesten avtale møtested og klokkeslett. kan folk bekrefte/avkrefte om det blir eller ikke? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vel, hva enn det er så blir jeg gjerne med på det. er en 16 år gammel gubbe från laksevåg. men be warned: jeg er RAR..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg er og 16 år... og mÿcket rar... hehe men det hadde vært hyggelig om de som har meldt seg på hadde giddet å svare om det blir noe av... www.bergenstreff.tk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Opp til meg klokken 19. Bare husk å ta med egne kondomer. Endret 23. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Korfor har eg på følelsen at dette ikke blir noe av? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vet ikke, merklig nok har eg og den samme følelsen... hmm... kan det være forde at nesten ingen av de som har sagt at de skal være med svarer noe som helst i denne tråden. og ingenting er avklart? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Korfor har eg på følelsen at dette ikke blir noe av? Så det er ikke bare meg som har den følelsen Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hum..tiltaksløshet?. Dessuten blir det vel litt feil å ta det sånn på sparket? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 på sparket? det har vel egentlig vært planer om det i flere uker... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vel, da vil jeg foreslå, siden ingen virker til å ha avklart noe, at vi avtaler en ny tid for møtet, blir enige om stedet(eller stedene), hva vi skal gjøre osv, og så organiserer jeg det hele... la det bli sagt at jeg har gjort slike ting før, og med stor hell. som tidligere nevnt er peppes og bowling en mulighet. skulle det bli aktuelt å gå for denne planen, vil jeg spørre om transportmidler, siden vi da må forflytte oss fra et sted til et annet på mystisk vis... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 det fins jo et par av de artige små grtis bussene som triller rundt i byn hver 15. minutt... de er ofte greie å bruke... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 trodde det var hvert tiende minutt, jeg... jaja, spiller liten rolle. fikser nok det og... hvis det skulle vise seg at tidligere planer om at møtet skal skje idag, med peppes og bowling, vil jeg vite dette snarest, slik at jeg kan se om det blir mulig å få til på så kort varsel. jeg antar at det skal gå greit, men jeg må vite hvilken bowlinghall, og hvilken peppes. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 det var snakk om Centrum Bowling... hvilken peppes vet jeg ikke om vi noen gang fant ut av... og så kom vi vel så langt at CFD fikk ringt de og fikk vite at det var greit om vi ringte å sa hvor mangen vi var litt før vi kom Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hvor ligger centrum bowling??? fikk en ide, selv om den suger: der er peppes og bowling på vannkanten. kan jo gå der, selv om godt over halve bergen er lei av stedet allerede..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 har ikke peiling på hvor Centrum Bowling er... men det gjør tydligvis CFD vannkanten er vel litt kjipt, siden det er på ene siden av byn, og då må noen reise usansynlig langt... i byn er jo greit nok for alle.. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 sant nok. der er jo et bowling sted i sentrum et eller annet sted, men husker ikke hvor i farta. husker heller ikke navnet, men skal nok klare å utnytte gule sider litt..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 centrum bowling ligger jo i byn... sikker på at det ikke er det du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå