lodott Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Joda...men det er jo ganske dyrt, og så varer det bare 15min ellerno. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg syns det bowling greiene var et greit forslag, eller så kan vi jo bare gå på peppes og okkupere plassen der inne veldig lenge... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Stemmer for bowling & Peppes jeg. Enkelt og billig, men gøy og velsmakende Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er det ikke noen "Mad-Leet-Webdesigners" her som kan mekke et påmeldingsskjema? sånn at folk kan melde seg på, og folk kan se hvem som er meldt på. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jaja... Endret 12. januar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Okiokioki, etter idé fra Sluffy har jeg nå mekket et påmeldingsskjema til denne lille "samlingen" - bare for å få en klar oversikt over hvem som er med. Dere finner det her: www.bergenstreff.tk (hvis det ikke fungerer bruk http://home.no.net/epleweb/bergen) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 det er bare 7 påmeldte hittil, kom igjen folkens, dokkar klarer bedre enn dette... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er sikkert i Bergen og tilgjengelig eg også, men om dette er noe for meg det tviler eg på. /me er forståsegpå pcer (les: har ikke litt peiling på pc), og henger her bare for å ta til meg informasjon. Dessuten ser det ut til å være en fin Bergens-kjerne ifra før av. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 vi har godt av flere folk, så meld deg på du Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 damnit, 23 passer relativt dårlig, skal på feltøvelse fra mandag til fredag, er tilbake i bergen kansje kl 18, og tør vedde jeg er litt utslitt da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Men vi trenger ikke være så mange personer da. 10personer holder jo i massevis. Kan jo alltids ta med meg noen kamerater jeg.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 men noen må ta med digital kamera eller noe sånnt... vi må hvertfall få lagt ut bilder av hendelsen.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Men jeg ringer litt rundt idag og spør om det er greit og komme innom med et par personer idag jeg. Så er iallefall det avklart. Skal btw på Fulk (lan med omtrent 150personer) og det er flere herifra som er der iallefall.. Men skal ringe rundt somsagt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 var det dårlig formulert, eller var det bare jeg som forstod det du sa som at dette greiene skjer i dag??? det er vel forstatt snakk om 23. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 var det dårlig formulert, eller var det bare jeg som forstod det du sa som at dette greiene skjer i dag??? det er vel forstatt snakk om 23. Mente selvfølgelig neste uke.. Driver og ringer rundt og spør og ser ut til at det går greit.. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ja, men kan også gjø noen eks larslys-game i Wasteland , gokart i Nesttun , osv... Jeg kan møte noen her. Men hels jeg ta med noen venn mer trygg syns jeg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tror ikke jeg kan den 23. :/ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 bare send PM til Loomy, så fjerner han deg fra listen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå