Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe dette miner meg om en dag......

 

Det var en dag da eg (Mario aka SnowDOG_) hadde snakket med kompisne min som hadde vært i austevoll og jobbet der som vakt eller noe med damen fordi faren til damen hans hadde arrangert noe greier. Anyways eg sa at eg hadde lyst å være med neste gang for det hørtes jo kult ut. Jaja ukene gikk og da sa hun venninen at om eg forsatt hadde lyst å være med å jobbe som vakt og greie for det skulle arrangeres sånn jazz festival og greier. Ja sa eg men det eg glemte var at kompisen skulle dra til oslo akkurat da så det tenkte eg ikke. Anyways dagen (på en fredag) så var det fest i bergen og det tok helt av og eg var møkka drittings. Dro hjem til de og overnattet der. Anyways når eg våknet hadde eg blant det verste bakrusen ever liksom. Alt eg ville var å komme meg hjem og sove (hadde lagt med i 5 tiden og drukket til da) men nei eg måtte ut til austevoll og stå som vakt og passe på andre fulle folk. arggh ikke bare var ikke kompisen min der men venninen eg dro med måtte gjøre andre ting så der var eg i austevoll med faren hennes og en haug med ukjente mens eg slet med bakrus og h*lvetess hodepine. OMG det er noe av det verste eg har opplevd i mitt liv. Eg er av den typen som vil har ro og 100% ro dagen etter fylla.

 

Ble kult senere på dagen da eg fikk noen tabletter og stemmningen steg blant folk. Men det var hell tidligere.

 

Være med ukjente hele dagen omtrent og mens man slite med bakrus.

 

*grøsse*

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Og her planlegges det videre...?

 

Og hjelpe meg dah.. :dontgetit: ..vist dette treffet blir en hel bønsj meg gutter og stakkars lille meg da kommer jeg til og bli så sjennert at gudane må vite da... For mangen nye mennesker på en gang har en tenden til og gjøre meg nervøs... :blush:

Vell.. Da kan jo vi sitte i bakgrunnen da :dribble: ... :blush: Og ta det med ro.. får ta med meg kalle og vi kan jo passe på deg =) Og kalle tafser ikke på deg så ta det med ro. Jeg har faktisk pratet med han om dette..

 

Men er nok også litt sjenert ,men man har jo pratet endel med folka på forumet og da burde det jo gå bra..

Lenke til kommentar

Hva med og møtes Fredag den 23 Januar? Da har alle god tid i forveien for og sjekke den tomme avtaleboken sin og merke det av..

 

Jeg synes kanskje en bowlingtur først og en tur på peppes er et greit opplegg.. Ville kanskje vært noe mer liv hvis vi ville gått på et utested ,men er jo ikke alle som er 18 så vi dropper det.

 

Så bowling oppe på det stedet ved høgskulen før vi går ned til Peppes på Bryggen eller skal vi ta Danmarksplass?

Lenke til kommentar
Høres greit ut for meg, tror jeg har fri fra skolen den dagen og. Men hvor ligger den bowling greien?

Tror det heter Centrum bowling og ligger vedsiden av sats i den gaten som peker vekk ifra inngangen på høyskolen hvis du skjønner.. Tror kanskje de er stengt når jeg tenker etterpå. SKal få sjekket det en dag.

Lenke til kommentar
Hvor mange er det plass til inne på bortkastet-land (wasteland)??? det kunne jo ha vært et alternativ til bøwling

Det er jo selvfølgelig greit. Man må ha noe og prate om når man sitter og gomler pizza.. Vi kan jo også ta spisekonkuranse ,men jeg vet ikke om jeg blir med.. Husker den gamle og det er ikke noe morsomt når folk slår deg på magen så du brekker deg..

Lenke til kommentar

vi må jo nesten få avtalt hva vi skal sånn at vi får sagt fra til de forskjellige stedene, litt kjipt hvis 20stk. dumper inn på Bowling hallen/peppes og så er det ikke noe ledig der.

 

wasteland kan bli litt vanskelig ja, og så er det ikke så veldig sosialt med tanke på snakking osv.

 

kansje vi burde ha laget en eller annen form for påmeldingsskjema, sånn at vi vet hvor mange som sakl være med.

Lenke til kommentar

Jepp.. Derfor har vi god tid.. Vi må bestemme oss for noe ganske kjappt... Og det er bare og gi beskjed til peppes et par timer i forveien så går somregel det fint. Er iallefall det jeg har opplevd tidligere.

 

Men har du noen andre alternativer på et sted vi kan gå? Og kjøre Gocart på gocartsenteret er jo sen sikker vinner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...