Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne postet virket litt tvilsom, dere er vell ikke homser? huff da.

 

gutter som vil møte gutter, nå får dere skjerpe dere og skaffe dere ei dame ASAP.....

Hva mener du? Jeg sa jo at jeg var rimelig sikker på og få med en dame da.. Dette er dog ingen dame de andre skal prøve seg på da.. Det er best for helsen demmes for og si det slik ;) Creaturecanis er jo av den kvinnelige garde hvis du ikke hadde skjønt det.. *savne Creaturecanis..*

Lenke til kommentar
Men jeg har jo veldig lyst og faa igang noe ,men vi maa finne en dato hvor flest mulig kan bli med.. Et lan er jo greit ,men det er ikke noe og bare sitte og game helt tiden.. Vi maa faa gjort noe annet ogsaa.. Men ting er ikke lett og faa igang..

LAN hadde vært fint ja... Men hvis det blir gaming hele tiden, så forsvinner jo litt av poenget med treffet.

Lenke til kommentar
Men jeg har jo veldig lyst og faa igang noe ,men vi maa finne en dato hvor flest mulig kan bli med.. Et lan er jo greit ,men det er ikke noe og bare sitte og game helt  tiden.. Vi maa faa gjort noe annet ogsaa..  Men ting er ikke lett og faa igang..

LAN hadde vært fint ja... Men hvis det blir gaming hele tiden, så forsvinner jo litt av poenget med treffet.

Lan er sosialt, ikke i den stunden man sitter ved hver sin pc men når det tages pauser ifra spillet og man snakker sammen.

Jeg skulle gjerne likt å være med på ett lan, men pga pc trøbbel har det ikke blitt noen lan på meg i år, og jeg har mine tvil på at det blir noen lan neste år også.

Lenke til kommentar
Men jeg har jo veldig lyst og faa igang noe ,men vi maa finne en dato hvor flest mulig kan bli med.. Et lan er jo greit ,men det er ikke noe og bare sitte og game helt  tiden.. Vi maa faa gjort noe annet ogsaa..   Men ting er ikke lett og faa igang..

LAN hadde vært fint ja... Men hvis det blir gaming hele tiden, så forsvinner jo litt av poenget med treffet.

Lan er sosialt, ikke i den stunden man sitter ved hver sin pc men når det tages pauser ifra spillet og man snakker sammen.

Jeg skulle gjerne likt å være med på ett lan, men pga pc trøbbel har det ikke blitt noen lan på meg i år, og jeg har mine tvil på at det blir noen lan neste år også.

Jeg har en ekstra maskin jeg kan låne ut til noen på forumet. Det er dog ikke en PC som duger noe særlig til spill (med unntak du har skjermkort selv) Det er en :

 

XP1800,512PC2100,1.1TB.. Mao filservern min ;) Den kan godt lånes ut hvis noen mangler maskin og skal på Lan.. Vil dog sitte ved siden av den da.. Har også en Duron1200,512,R9500 som jeg evt kan låne ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...