Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Usj, BA-snakk :laugh: Skolen vår ble visst bannet i 6000 år derfra :green:

Du kan fysje og usje så mye du vil, men jeg var dere faktisk nesten 6 år jeg. Det var mye irriterende der, men det ble bedre ettersom vi fikk inn noen brukende "webmastere". Så fikk vi for mange av disse, og det tok helt av med kicking.

 

Personlig har jeg vanskeligheter for å se morroa ved å herje så voldsomt på en snakkeside at man blir sparket ut, ikke bare en gang men mange. På den andre siden har jeg og vanskeligheter med den kulturen som herjer på IRC at man bare leiter etter unnskyldninger for å sparke folk fra kanalene. Så man kan vel trygt si at chatting er ikke det jeg gjør mest av lengre.

 

Men men, dette ble nå voldsomt off-topic

Lenke til kommentar
kompost: kan du fortelle meg korfor ikke ba endrer den forferdelige chatte stilen? forferdelig system.

Jeg er faktisk ikke sikker. Men det har funket så langt, og det funker videre etter det de sier. Personlig så har jeg aldri hatt problemer med den. Så mye bæsj (unnskyld uttrykket) som folk lager inne på den siden så er det gjerne greit at en kan stoppe og se over om en fikk noe svar. Du vet, når BAsnakk ble startet så var det ikke mye en kunne gjøre på nettet får maskinen begynte å slite. Det var gale nok å chatte med en 486 33.

Lenke til kommentar

SnowDOG_; Nope, vet du noe mere om det lanet?

Angående lanet mitt, det blir ikke store greiene, jeg tenker men en maks 30-40 stykker, omkring halvparten eller mer av de som kommer vil være kompiser av meg og andre men det blir sikkert plass til ett begrenset antall forumbrukere her, omkring 10stk kanskje?

Huset som jeg tenker på å leie er ett grendahus i nærheten av Haakonsvern, det er lett å finne, det ligger en kort gåtur fra butikk, det har internettforbindelse, det består av toalett, 1 stor rom (plass til 20 stk ca) og 1 lite rom (plass til 10stk ca) i 1. etasje og 2. etasje er små rom med senger i.

Jeg kan tenke meg det blir inngangspris på 50kr for en helg, pengene vil gå til leie av lokalet og resten vil gå til premie i compoer (som crew ikke deltar i).

Det blir rusfritt og jeg vurderer å slenge inn alkoholforbud i samme slengen.

Vi er over 17år gamle alle sammen med unntak av en fjortiss, de eldste jeg vet om som jeg håper blir med er omkring 20år gamle.

Jeg håper dette vil bli ett gøyt og koselig lan, jeg er egentlig i tvil om det med compo, når mennesker konkurrerer er det alltid noen som tar det litt for seriøst. Ikke forvent store premier i compoene hvis det blir compoer.

Ingenting er planlagt enda, ingenting er sikkert enda, det er derfor ikke bindene å melde seg på nå.

Hvis noen er interreserte i å bli med, post en reply på forumet her.

Jeg forventer at alle på lanet oppfører seg, ved whining o.l. benyttes fysisk avstraffelse :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Angående lanet mitt, det blir ikke store greiene, jeg tenker men en maks 30-40 stykker, omkring halvparten eller mer av de som kommer vil være kompiser av meg og andre men det blir sikkert plass til ett begrenset antall forumbrukere her, omkring 10stk kanskje?

Hehe. Jeg må si at det er godt det er noen Private Lans igjen. Selv er jeg ikek og har aldri vært noe videre glad i Lan, dessuten arbeider jeg ofte i helgene. Så selv om jeg bor i Loddefjord (Bjørndalsbrotet) så tror jeg nok ikke joiner opp. Det er bare en ting jeg lurer på, åssen har du tenkt å arrangere det med internett? Blir det noe nett-ut i det hele tatt eller er det bare et lan?

 

Uansett, lykke til, om det blir noe av så blir det nok bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...