sluffy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvem er det som er med så langt no då? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) CFD Loomy Lodott Sluffy MyWar De mindre sikre (klart svar savnes ): Thomas SnowDog Jarmo Endret 7. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg er i bergen fra litt før nyttår til ca 10 januar. Så har dere det da, er jeg med. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er kanskje med, jeg óg. Noen som har tenkt på dato? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nei, si det.. Før eller etter nyttår? Samme for meg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 vi kan vel ta det om 13 dager, sånn i 19.00 tiden... hehe Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 24 desember? *sjekke timeplanen* Hmmm, ser ut som om jeg skal ha en middag sammen med familien den kvelden. Men kanskje det ikke er så viktig. Familien kan man jo alltids spise med ved en viktig anledning.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Passet litt dårlig for meg og :\ Kl. 19 er jeg nok opptatt med å pakke opp en ny ladning tennissokker fra kjente og ukjente... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Men seriøst? Hva med og ta det NESTE FREDAG.. Altså Fredag den 19. Desember.. Det er like før de fleste pleier og dra vekk til julefeiring og alt sammen.. Hva med Bowling først etterfulgt av en "bedre" middag på Peppes? Er jo ikke så langt og gå ifra Centrum bowling til bryggen feks.. (Det som ligger ved høgskulen) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Neste fredag ja... Passer bra for meg og bowling er jo fett Count me in Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tja, jeg kan jo elltids møte opp og... har på følesen av at det blir ett overtall i gutter da men... Jeg blir så sjennert da. MEN fredag den 19 passer nok ikke for meg tror jeg... eller, tja... Det kan ikke svares på enda men, lite sannsynlig tror jeg... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tja, jeg kan jo elltids møte opp og... har på følesen av at det blir ett overtall i gutter da men... Jeg blir så sjennert da. MEN fredag den 19 passer nok ikke for meg tror jeg... eller, tja... Det kan ikke svares på enda men, lite sannsynlig tror jeg... Vel din blotte tilstedeværelse vil nok trekke enda flere mennesker til denne samlingen. Jeg arbeider i hytt og geledd så jeg kan ikke garantere at jeg er med, men jeg følger da med i tråden. Lenke til kommentar
Data-Freaken Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 eg joiner..16 Bergen... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 meg er i begravelse langt oppe i gokk (sandane, sikkert noen som vet kor det e og) på fredag. Så hvis det blir då så kan jeg nok ikke være med... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe jeg er nesten for gammel til og være med på dette .. . Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe jeg er nesten for gammel til og være med på dette .. . Tja vær du ikke for sikker, og dessuten, når betydde alder noe Jeg må innrømme at jeg har vært Webmaster på BAsnakk og vi møttes en gang for en del år siden, det var en fin spredning på alderen der og alle klarte å snakke sammen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Usj, BA-snakk Skolen vår ble visst bannet i 6000 år derfra Menmen, hva med lørdagen da? Kanskje det er flere som kan da? Endret 13. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg vet ikke om jeg har så mye å si, men jeg kan ikke før etter jul (eller før tirsdag...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå