Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

http://www.bgds.no/bodyFrame/index/main_index.html og se stå "Dataparty i døvesenteret 14.-15. februar 2004" Og der mange forskjeller spille kampe men tror var BF1942 , Cs , Midnight Club II , UnrealTournament 2003 , Halo , Chaser , CM03/04 , osv... eks noen spille UT03 , andre spille BF1942 , osv... ta med spille som kan spille i nett

Og seffa andre spille også eks mafia , Gta. Men du bestemme hva vil å spille med OG seffa også chatter , / surf internett osv... hvis noen bare lurer på det send til Kjetil Høgestøl på e-post: [email protected] - sms 481 14 140.

Påmelding innen 12. februar... Nå må send

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha..! Jeg så deg her i dag morres mener jeg..

Qwseyvnd gikk opp forbi slåtthaug vgs? Er her jeg går..  :)

 

Nei, Qwseyvnd skulle gikk te skolen fra hjem Og forbi slåtthaug.

jeg går på hunstad skole om 1 og 1/2år jeg skal start i Bjørkåsen Videregående Skole. men har fler Oslo , Trondheim , Beergen , Stavanger , Kristand og noen sted

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

Ah! Ja.. Jeg skjønte han skulle bort der.. har bare ikke fått med meg at skolen het bjøkåsen før i dag. Trodde den var en del av "slåtthaug" jeg.. ettersom de to andre skolene her oppi er slåtthaug vgs\uskole.. Men da lærte jeg jo noe nytt! :)

 

Og det var Hunstad Skole den het... den ligger rett oppi veien her fra hvor jeg bor... Heh, sikkert velding intresant og vite men.. :blush: Måtte jo bare si det...

Lenke til kommentar

Det er få døve her i bergen :no:

Bjørkåsen er den eneste ekte døveskole i norge...alle andre er knutepunktskole, eller hørende/døve blandet.

 

Nå sitter jeg hjemme hos far i bydel fana :yes:

Staten eier Bjørkåsen skole og andre døveskoler...hørende skoler eier kommunen og er fattigere.

 

Vi døve er veldig heldige fordi får ofte opppussing, nye pc, ny tv, gode lærer, osv.

Men dere hørende får ikke opppussing selv om det er 30 eller 5 år.

Lenke til kommentar
Kompisen min ringte akkurat, lanet hos han er avlyst =D

Er det mulig å registrere seg på døvesenter lan enda?

Er det flere ikke-døve som vil dit? Jeg har ikke lyst til å være eneste ikke-døve på døve-lan når jeg ikke kan tegnspråk, kan bli litt vanskelig =/

Var ikke mobilskriving praktisk nok for deg kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...