Peppep Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Ifra venstre: CFD Pycnopodia BBsand Kimius xxx Thomas =) xxx Loomy Ifra venstre: CFD Pycnopodia Bhsand Kimius Tois! Qwseyvnd Thomas :-) Loomy --- Am I right? Endret 10. februar 2004 av bhsand Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Da har jeg pakket bildene.. Jeg liker dem små og pakket dem dermed rimelig små: Her er gjengen samlet utenfor Peppes ved den blå steinen. Jeg og Espen (loomy) som sitter og venter på at maten skal bli servert og tro meg.. det føltes iallefall lenge for meg Som folk kommenterte så har Viktor (pycnopodia) Terminatorøyne og for og vise dette kommer det et fullsize bilde av Terminator aka Viktor =) http://cfd.x-nett.com/Bilder.bergentreff/t...natorviktor.jpg Stemmningen ble litt bedre etter at vi ble litt bedre kjent og det var det flere som var fornøyd med Et annet bevis på at Stemningen ble bedre var at jeg fikk lov og utfolde mine lyster.. Og med slike lys på bordet og godt selskap.. Hvem kan egentlig klandre meg? og Og når vi var så godt igang så begynte vi og ta handbak inne på Peppes vi.. Her er oss i sofakroken =) Viktor var offer for tafsing ifra begge sider...... hendene mine kan være overalt Etter at alt egentlig var over tok vi oss en tur på Wasteland ,men der fant vi ut at det var stengt (eller skulle stenge om 4-5min) så da stod vi utenfor og klaget på det.. Vell.. det var alle bildene som var verdt og legge opp. Var et par ekstra ,men når man tar 5bilder av den samme tingen så blir det ikke allverden med forskjellige motiver. EDIT: LA TIL ET BILDE. Endret 10. februar 2004 av CFD Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 dette så jo hyggelig ut. Bortsett fra den tafsingen Koselig gjeng. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tror jeg må bli med neste gang Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hey, bildene ble bra de =D Terminator-øynene mine kommer sikkert av at jeg bruker linser. Jeg gleder meg til neste treff Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Uredigert, speilvendt bilde.. Jeg har høy terminator-faktor :] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ville også vært noe med noen solbriller da. Tatt dagen etter treffet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ILA Landsfengsel; Torpedo, soner 9år. =D Du hadde kledd solbriller ja Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kewle bilder... hehe Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Er noen som vil med dataparty i Døvesenten? Endret 11. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Data party? Where? When? Btw, går Qwseyvnd (vist jeg husker riktig..) på slåtthaug? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke der, men 100m unna...derheter "Bjørkåsen Videregående Skole"...KUN for døve/tunghørte. Alle døve går der, hvem som heslt døve som bor over hele landet kan flytte helt til bergen pga skole der. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Aha..! Jeg så deg her i dag morres mener jeg.. Du gikk opp forbi slåtthaug vgs? Er her jeg går.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 I helgen stikker jeg sannsynligvis på LAN hos en kompis. Jeg føler meg på en måte forpliktet til å dra begge steder :/ Yeye, jeg blir med på døve-lan hvis det arrangeres flere ganger. Hvilke spill spiller dere der? Btw, hvorfor ser denne smileyen ut som den har fått rusk i øyet? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 /me vil gjerne på LAN hvor som helt hun men.. mulig jeg ikke får lov ettersom brutter'n skal vere her i helgen... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Edit: Det var da voldsomt til denne dobbeltpostinga mi om dagene... Endret 12. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke der, men 100m unna...derheter "Bjørkåsen Videregående Skole"...KUN for døve/tunghørte. Alle døve går der, hvem som heslt døve som bor over hele landet kan flytte helt til bergen pga skole der. Er det ikke en slik døveskol/døvesenter i Trondheim også? Husker jeg deltok på en debatt før valget på døvesenteret i Ålesund, og ett av spørsmålene var om finansiering og mulighet til å sende barna på døveskole i trondheim/Bergen. hmm, er det vgs i Bergen og grunnskole i Trondheim? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er da grunnskole for døve i bergen og vist jeg ikke vet feil.. Jeg bor like ved en døveskole... husker ikke hva den heter igjen.. Ligger på Årstad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå