Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg pakket bildene.. Jeg liker dem små og pakket dem dermed rimelig små:

gjengen.jpg

Her er gjengen samlet utenfor Peppes ved den blå steinen.

cfdogloomy.jpg

Jeg og Espen (loomy) som sitter og venter på at maten skal bli servert og tro meg.. det føltes iallefall lenge for meg

Som folk kommenterte så har Viktor (pycnopodia) Terminatorøyne og for og vise dette kommer det et fullsize bilde av Terminator aka Viktor =)

http://cfd.x-nett.com/Bilder.bergentreff/t...natorviktor.jpg

Viktormedpaanotene.jpg

Stemmningen ble litt bedre etter at vi ble litt bedre kjent og det var det flere som var fornøyd med

viktortafsetpaa.jpg

Et annet bevis på at Stemningen ble bedre var at jeg fikk lov og utfolde mine lyster.. :laugh:

koseligstemning.jpg

Og med slike lys på bordet og godt selskap.. Hvem kan egentlig klandre meg? :p

megthomasarmwrestling.jpg og

espenvsviktor1.jpg

Og når vi var så godt igang så begynte vi og ta handbak inne på Peppes vi..

soffakosing.jpg

Her er oss i sofakroken =) Viktor var offer for tafsing ifra begge sider...... hendene mine kan være overalt :p

wasteland.jpg

Etter at alt egentlig var over tok vi oss en tur på Wasteland ,men der fant vi ut at det var stengt (eller skulle stenge om 4-5min) så da stod vi utenfor og klaget på det..

Vell.. det var alle bildene som var verdt og legge opp. Var et par ekstra ,men når man tar 5bilder av den samme tingen så blir det ikke allverden med forskjellige motiver.

EDIT: LA TIL ET BILDE.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Ikke der, men 100m unna...derheter "Bjørkåsen Videregående Skole"...KUN for døve/tunghørte. :p

Alle døve går der, hvem som heslt døve som bor over hele landet kan flytte helt til bergen pga skole der.

Er det ikke en slik døveskol/døvesenter i Trondheim også? Husker jeg deltok på en debatt før valget på døvesenteret i Ålesund, og ett av spørsmålene var om finansiering og mulighet til å sende barna på døveskole i trondheim/Bergen.

hmm, er det vgs i Bergen og grunnskole i Trondheim?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...