Loomy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Og viktor (pycno) fikk nipplene sine befølt =) Noe dere vil få se på flere av bildene, så vidt jeg husker EDIT!! Just so we're clear: It wasn't me Endret 9. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Du hadde dog dine lange blikk mot Viktor du også =) Men ta det med ro.. vi er faktisk rimelig normale. Var iallefall det oppe på Eikelund. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Niple tafsing? Endret 9. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Vell.. vi drev jo og bablet om at du var pingle osvosvosv.. Du er jo forbanna weakwhimp som ikke tør og møte opp Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette er sikkert mitt 100. forsøk på å poste en post med skolepcen her :/ Jeg syntes litt klem og kos er helt på sin plass, men nipple-berøring er å gå litt over streken, sant CFD? Vi var flinke til å være normale på Eikelund, vi fortjener ros for det Jeg kommer på Alrek ikveld, når skal vi møtes? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Klokken6 på Danmarksplass.. I den store undergangen. er iallefall det jeg regner med. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Noe dere vil få se på flere av bildene, så vidt jeg husker Yes.. Fyrer straks av mail til CFD, så får han uploade dem. Apropos Alrek...Jeg kan ikke komme, hadde glemt at jeg skal på kino i kveld med ei vennine. Får ta det igjen en annen gang Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja, når kommer de berømte bildene da? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg rotet det til. Var noe tull med mailen, og måtte løpe for å nå en buss. Skal se om jeg får fikset det nå. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Oki, jeg vente på bilder... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 bhsand, Nå venter alle på at du skal laste opp bilder! Fort deg! Kjenner du prestasjonsangsten? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 bhsand, Nå venter alle på at du skal laste opp bilder!Fort deg! Kjenner du prestasjonsangsten? Hehe Alle venter på at CFD skal komme på nett og legge dem ut, mener du? OT: Huff, jeg har den kjedeligste norsk-læreren ever. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 halloen folkens.. jeg driver og pakker bildene nå. Legger ikke ut bilder som er så store at det tar årevis og downe. http://cfd.x-nett.com/ Her kommer bildene opp når jeg fikser det ,men jeg har ikke allverden tid før skoledagen er omme. Men får se =) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg må nevne at jeg , pycno og CcX var oppe og så Startrek igår.. Og etter det jeg fikk med meg så synes viktor og monica er det virkelig var verdt turen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 hmm.. Da er bildene pakket en god del ned. (hvis det er litt for mye så bra si ifra ,men jeg har selv ISDN og liker ikke så store bilder og hvis dem ikke er så store legger man dem ofte på denne siden som bilder og ikke linker) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) http://cfd.x-nett.com/highres.av.jpg Beklager at dette tok litt tid ,men maskinen jeg brukte bare klikket og da mistet jeg alle bildene. Jeg scalerte dem ned til 60kb pr bilde (ifra 1.5MB) Men får ta resten når jeg kommer meg på en maskin med et skikkelig bildebehandlingsprogram EDIT: Var nok best og legge link til det bildet. Ifra venstre: CFD Pycnopodia BBsand Kimius xxx Thomas =) xxx Loomy Kommer ikke på navnene til de som satt ved siden av Thomas akkurat nå. Beklager dette da.. Endret 10. februar 2004 av CFD Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) CFDs monolog... ohhh, don't do the sexy look loomy... og Pycnopodia, du så litt Terminator ut med den fagen på øynene (øyet) Endret 10. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Der kom det bilde ja Jeg ligner på terminator ja, øye-implantatet lager rødt laser-gjenskinn på bilder. Jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå