Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var gøy ja. Jeg fikk stooor klem av CFD :)

Thomas, Sorry for det med mobilen! Jeg trodde det var CFD sin mobil jeg lekte med :blush:

 

Håndbak-konkurranse endte noe sånt som dette;

1. plass - Thomas

2. plass - CFD

3. plass - Meg :D

4. plass - loomy :p

NEI!!! OG ATTER NEI!! Vi var akkurat der vi startet etter 5min og siden jeg ikke ville bli gjennomsvett bare tok jeg vekk hånda mi. Jeg skrev på mobilen og spurte om det kunne bli uavgjort og det virket som det kunne bli slik. Jeg er ikke noe lysten på og bli gjennomsvett altså.

Lenke til kommentar
Det var gøy ja. Jeg fikk stooor klem av CFD :)

Thomas, Sorry for det med mobilen! Jeg trodde det var CFD sin mobil jeg lekte med  :blush:

 

Håndbak-konkurranse endte noe sånt som dette;

1. plass - Thomas

2. plass - CFD

3. plass - Meg :D

4. plass - loomy :p

NEI!!! OG ATTER NEI!! Vi var akkurat der vi startet etter 5min og siden jeg ikke ville bli gjennomsvett bare tok jeg vekk hånda mi. Jeg skrev på mobilen og spurte om det kunne bli uavgjort og det virket som det kunne bli slik. Jeg er ikke noe lysten på og bli gjennomsvett altså.

Ja, Jeg ble slik sterk mot CFD

fordi hadde Håndbak-konkurranse også med Pycnopodia ferdig noe sek då CFD sin tur.

Lenke til kommentar

Men det er vell slik med Thomas som det er med kalle. Vi bare står på midten og ingen har sjans og ta hverandre.

 

Men jeg vil legge til jeg var offer for at folk drev og kitlet meg hele tiden. Iallefall store deler. Og viktor (pycno) fikk nipplene sine befølt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...