Qwseyvnd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg var med, og det var gøyt. De som har digitalkamera skal legge ut bilder på forumet. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Loomy Thomas:-) Tois! Pycnopodia Bhsand Qwseyvnd Creaturecanis Kimius CFD idag Det var gøyt. Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Så dokkor koste dokkor? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det var gøy ja. Jeg fikk stooor klem av CFD Thomas, Sorry for det med mobilen! Jeg trodde det var CFD sin mobil jeg lekte med Håndbak-konkurranse endte noe sånt som dette; 1. plass - Thomas 2. plass - CFD 3. plass - Meg 4. plass - loomy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Wtf? Var thomas sterkest? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Thomas , Sorry for det med mobilen! Jeg trodde det var CFD sin mobil jeg lekte med neida går bra med mobilen min Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Wtf? Var thomas sterkest? Hmm... Når legg bilder ut i forum? Hallo Bhsand og Kimius. Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, gøy idag Skal vi gjøre samme neste gang? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det var gøy ja. Du glemte Tois, Thomas. Regner med å få opp bildene i morgen, orker ikke å styre med det idag. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, gøy idag Skal vi gjøre samme neste gang? Blir vel ikke det samme. Var ihvertfall snakk om Go-Kart om et par uker. Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ok, glede meg se bilder imorgen Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Men Go-Kart må være 16år? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Og jeg kan nesten ikke komme på noe som er mindre sosialt enn Go-Kart. Annet enn så sitte her selvfølgelig Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jau, var kjekt i dag... eller ved dette klokkeslett var det vel teknisk sett i gaar men.. Jeg var litt sjennert dog og viste ikke hvem alle var heller. men! Det blir vel digg og samles igjen en gang og da skal jeg soerge for og vere vaaken saa jeg kan komme dit tidsnok... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vel, så da fikk ikke den som bestilte problemer med omdømmet sitt hos peppes. Goody gumdrops. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Det var gøy ja. Jeg fikk stooor klem av CFD Thomas, Sorry for det med mobilen! Jeg trodde det var CFD sin mobil jeg lekte med Håndbak-konkurranse endte noe sånt som dette; 1. plass - Thomas 2. plass - CFD 3. plass - Meg 4. plass - loomy NEI!!! OG ATTER NEI!! Vi var akkurat der vi startet etter 5min og siden jeg ikke ville bli gjennomsvett bare tok jeg vekk hånda mi. Jeg skrev på mobilen og spurte om det kunne bli uavgjort og det virket som det kunne bli slik. Jeg er ikke noe lysten på og bli gjennomsvett altså. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Wtf? Var thomas sterkest? SE over du =) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det var gøy ja. Jeg fikk stooor klem av CFD Thomas, Sorry for det med mobilen! Jeg trodde det var CFD sin mobil jeg lekte med Håndbak-konkurranse endte noe sånt som dette; 1. plass - Thomas 2. plass - CFD 3. plass - Meg 4. plass - loomy NEI!!! OG ATTER NEI!! Vi var akkurat der vi startet etter 5min og siden jeg ikke ville bli gjennomsvett bare tok jeg vekk hånda mi. Jeg skrev på mobilen og spurte om det kunne bli uavgjort og det virket som det kunne bli slik. Jeg er ikke noe lysten på og bli gjennomsvett altså. Ja, Jeg ble slik sterk mot CFD fordi hadde Håndbak-konkurranse også med Pycnopodia ferdig noe sek då CFD sin tur. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Pycnopodia og CFD også sterk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Men det er vell slik med Thomas som det er med kalle. Vi bare står på midten og ingen har sjans og ta hverandre. Men jeg vil legge til jeg var offer for at folk drev og kitlet meg hele tiden. Iallefall store deler. Og viktor (pycno) fikk nipplene sine befølt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå