Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) jeg skal ta med Data'en min i pizza jeg spille Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 :S helst ikke. Innerst inne så vil du nok det, og alle vet jo at dette er drømmen din mario Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) he he PT / men imorrå hvordan kunne vi prate sammen? bruke mobil? PS: MASSEVIS kan ikke gjø på meg pga jeg for hard som stein i kroppen min Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 :S Jaja eldre kvinner eg har vært borti er ikke så gamle og stygge da. Sexye eldre kvinner mellom 28 og 35. maks!! Jaja holder kjeft neste gang. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jaja holder kjeft neste gang. ikke vær sur. Alle sammen bare litt kødda og erte vel? Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Når var treffet igjen? (jeg håper det kolliderer med familiemiddag hos tante ) Endret 8. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Dette virker litt dårlig gjennomført når han som startet tråden vurderer å ikke komme da... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Dette virker litt dårlig gjennomført når han som startet tråden vurderer å ikke komme da... Har jeg sagt og ikke komme? Jeg kommer såklart jeg. Har ikke sagt noe imot det egentlig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 CFD, Når er treffet Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 I dag! kl 18:00 @ Peppes ved Festplassen DIGITALKAMERA! Noen som har? Bring it! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) I dag! kl 18:00 @ Peppes ved Festplassen DIGITALKAMERA! Noen som har? Bring it! Jeg SKAL! jeg har ikke DIGITALKAMERA! men noen kan ta bilde som med i Peppes så send e-post te oss med bilde ok? Endret 8. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg har et digitalkamera til 8k, så bilder blir det flust av..... men her er de jeg har på listen over folk som kommer: loomy sluffy thomas:-) ostebu snowdog pycnopodia lodott bhsand Qwseyvnd creaturecanis Kimius cfd er dette rett? eller mangler det noen??? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 snowdog Count me out. Netopp våknet og er skam trøtt. Gidder neppe å stresse. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 dette var skuffende. ingen snowdog på datatreff er jo som ingen fyrverkeri på nyttårsaften. tross alt nå vi jo ha noen som kan holde oss i livstruende fare, og hvis du ikke gjør det, hvem da????? berre tulla. men du vil bli savnet... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ha det kos, da! Og gi tilbakemelding, og legg gjerne ut noen bilder Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Dere er teite! Jeg skulle jo være med. Hørt om å gi beskjed til meg litt før? OMG! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Dere er teite! Jeg skulle jo være med. Hørt om å gi beskjed til meg litt før? OMG! Kan godt kommer opp til deg nå....hvis du vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå