Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke jeg... :dontgetit:

Han bare spurte om jeg sku vere der og saa stakk han.. :mad:

Men uansett saa er ikke han en jente da... :roll:

Vell.. om jeg er jente er vell kanskje under tvil noen ganger ,men prøver og holde meg litt maskulin til tider da.. =P

 

Er ikke greit når man har vært 7timer online med ISDN ,men jeg har jo en mobiltelefon da. Rart nok det..

 

Men seriøst folkens.. Jeg får vell møte opp jeg også.

Lenke til kommentar

Kalle nevnte noe: Er dere sikker på at dere kommer til og tørre og si noe til hverandre da?

Jeg svarte: Tja. vi får se... Du.. skulle ha blitt med du. mange som sikkert vil møte deg

Kalle svarte: Er de stygge?

jeg svarte: tror da ikke det. Er vell som oss

kalle svarte: Ikke slike stygginger som siter på internett og chatter hele tiden?

Jeg svarte: HEY! Se på meg da!

kalle: haha.. får se om jeg gidder.

 

Så kanskje jeg kan få med kalle også. =)

Lenke til kommentar
10 stk plasser er bestilt på ikke-røyke avdelingen på søndag kl 18.00... disse står på mitt navn, så dere bør komme, ellers kan jeg bli bannlyst fra peppes

 

Hmm, kanskje vi burde "oppgradere" bestillingen litt? Ikke sikkert vi blir fullt 12 da, og et par ekstra stoler kan de vel skaffe. 2 av oss kan evt. sitte på gulvet :laugh:

Lenke til kommentar
10 stk plasser er bestilt på ikke-røyke avdelingen på søndag kl 18.00... disse står på mitt navn, så dere bør komme, ellers kan jeg bli bannlyst fra peppes

 

Hmm, kanskje vi burde "oppgradere" bestillingen litt? Ikke sikkert vi blir fullt 12 da, og et par ekstra stoler kan de vel skaffe. 2 av oss kan evt. sitte på gulvet :laugh:

Ah, så ikke edit'en. Men da tar jeg kvelden. Vi sees i morgen.

Lenke til kommentar
10 stk plasser er bestilt på ikke-røyke avdelingen på søndag kl 18.00... disse står på mitt navn, så dere bør komme, ellers kan jeg bli bannlyst fra peppes

 

Hmm, kanskje vi burde "oppgradere" bestillingen litt? Ikke sikkert vi blir fullt 12 da, og et par ekstra stoler kan de vel skaffe. 2 av oss kan evt. sitte på gulvet :laugh:

Hvis eg kommer og det er mange fork og lite stoler så kan noen godt sitte i fanget mitt. :love::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...