Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ålreit. vi sier søndag 8/2 kl 18.00

 

vi sier også peppes, men vi dropper bowlingen, siden vi MÅ ha flere treff, og kan like godt ta bowling en annen gang...

 

vi sier peppes ved festplassen.

 

så sier dere ifra om dette passer her på forumet innen fredag, sånn at jeg vet hvor mange som kommer.

 

er dette greit??????

:yes:

 

Tois? lese det.

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

litt dårlig forklart mattestykke, men forstod poenget ditt. en 10 stk bruker totalt 600(antatt sum) på pizza og brus, og deler det på hverandre, som gjør at man må betale ganske lite per pers. 600/10=60kr :green:

 

ja, søndag 8/2 kl 18.00

Endret av Kimius
Lenke til kommentar
Kan kjøper 2-4 pizza/brus og dere som er med 12 folker deler penger? eks 12 folker skal med pizza 4 ca 600,-        600:12=50,- per person betale 50,- :yes:

Hmm... Jeg skjønner ikke, skal du være med eller ikke? Trodde ikke du hadde mulighet. Er greit å ha en oversikt.

eks...

 

12 Personer skal spise pizza og Brus'er. eks 12 personer betale selv bruser.

Men en/to stor pizza'er spise ferdig. Så få renge som må betal for pizza/brus 12 personer deler med penger. Enn en person må betale hele mat.

eks 400,- 12 person / 400,- = ca 3,-

Lenke til kommentar
litt dårlig forklart mattestykke, men forstod poenget ditt. en 10 stk bruker totalt 600(antatt sum) på pizza og brus, og deler det på hverandre, som gjør at man må betale ganske lite per pers. 600/10=60kr :green:

 

ja, søndag 8/2 kl 18.00

ja, sånn Kimius mente det.

 

Men hvis En person spise mye pizza'er biter enn andre :dontgetit:

eks jeg få bare 4 pizzaer biter og Kimius få mer 10 pizzaer biter sånn eller hva?

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

Hjelpe meg...

 

I morgen? Iiiik ass. :dontgetit: Tsk.. jeg har jo ingen planer men.

Siden det tar med ca en halvtime og gå den dit og kansje 10-15min vist jeg gidder og ta bussen (alt etter hva været vil) så får jeg se hva jeg gidder..

Og om jeg er frisk nok.. vil nøding smitte noen med mine hosteanfall.. :ermm:

 

Og om jeg møter opp...... blir jeg eneste jente da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...