Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i Bergen jeg og som dere kansje vet :yes: Det tar meg ca 10-15 minutter til byn :cool: Hvor gammel er dere sånn ca?? Jeg er 14, så visst alle dere er 16-17 og oppover så tror ikke at jeg kommer :ermm:

Er det nå bestemt at det skal være på peppes@festplassen kl 18.00 den 8/2 ??

 

Mvh

 

Ostebu :thumbup:

Lenke til kommentar

^

|

|

|

|

tror du blir den yngste, men det gjør ingenting det. er 16 selv, og har ingen problemer med aldersforskjeller selv, men kan ikke snakke for resten.

 

ja, det er fastsatt dato og tid...

 

 

 

 

vel, jeg står rett utenfor døren. dere kjenner meg igjen på at jeg har på standard antrekket mitt, nemlig hettegenser(hetten på ja) og en god jakke, ala svart. genseren er grå, og er lagd for å se slitt ut(litt fake men funker)...

 

og ja, jeg skal ha på meg bukse mm.....

Endret av Kimius
Lenke til kommentar

LULH...

Jeg er 16 og kommer vel til å gå med vanlig antrekk, dvs. armyboots, en eller annen form for bukse, slitt skinnjakke eller en rosa/lilla "hettejakke" og lue med nagler i eller sixpence med skotskrutet stoff... :D

 

men vi finner vel ut hvoe vi møtes etterhvert... og jeg bryr meg meget lite om aldersforskjeller.

Lenke til kommentar

OSTEBU, Det er helt iorden for meg du kommer, men ikke ta det ille opp hvis jeg snakker lite med deg. Jeg synes sikkert du er en OK fyr men jeg har liker ikke helt aldersforskjeller..

Jeg kommer til å gå med grønn jakke, besj genser med lomme på magen (og drage på venstre arm hvis), og så en eller annen bukse. Det er lett å finne meg, jeg har som sagt liten tegneblokk i hånda og så lukker jeg aldri jakken.

Lenke til kommentar
Jeg er 14.

Ikke være redd sikkert dere er snill hw-folker ;) jeg oxo 14år.

Hvordan se ut jeg er? ja, ca 45cm høy , lett og lett redd eks "bø :scared:"

Men jeg kan ikke kom den kl 18.00 8/2 pga søndag...

Men jeg skal lite-dataparty

bevis? sjekk "Dataparty i døvesenteret 14.-15. februar 2004" :yes: Om noen dere vil vær med? :ermm:

Dataparty 5.-6. april 2003 her

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

ok, 7 stk. da sier jeg at vi mest sannsynlig blir 10 stk, og sier noe om når vi kommer.

 

det vil si, om jeg i det hele tatt finner nummeret :blush:

 

 

edit: 10 stk plasser er bestilt på ikke-røyke avdelingen på søndag kl 18.00... disse står på mitt navn, så dere bør komme, ellers kan jeg bli bannlyst fra peppes :scared:

 

seriøst, vet ikke om det skjer, men vil ikke risikere det. jeg er der en 5-10 minutter før kl 18.

Endret av Kimius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...