CFD Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Men du må tenke over at det er litt vanskelig når vi skal sende mailer til deg. Er egentlig mye bedre hvis vi diskuterer det i forumet. Så alle kan se hva forslagene går ut på osv. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Som sagt regner jeg med at jeg kommer, så lenge det passer. Hadde vært fint å sette en dato, slik at vi kan få noe i gang. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ålreit. vi sier søndag 8/2 kl 18.00 vi sier også peppes, men vi dropper bowlingen, siden vi MÅ ha flere treff, og kan like godt ta bowling en annen gang... vi sier peppes ved festplassen. så sier dere ifra om dette passer her på forumet innen fredag, sånn at jeg vet hvor mange som kommer. er dette greit?????? Endret 1. februar 2004 av Kimius Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hehehe, har dere enda ikke fått det møte på bena. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er greit! Peppes @ Festplassen 8/2 18.00! Count me in Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Det er greit! Peppes @ Festplassen 8/2 18.00! Count me in øhh... når? (Dette innlegget har blitt redigert) åja... jeg fø! Det er 8/2 18.00 greit kan jeg , Tois! og Qwseyvnd med? Endret 1. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er greit! Peppes @ Festplassen 8/2 18.00! Count me in øhh... når? (Dette innlegget har blitt redigert) åja... jeg fø! Det er 8/2 18.00 greit kan jeg , Tois! og Qwseyvnd med? betyr det at du og to andre vil være med, eller er det derre bare en variant av cs språket??????? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg tror vi kan konkludere med at /me, sluffy og Thomas er med Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Bare Lommy , sluffy og meg? oki... når? "CS nei" [8/2 18.00] ? Endret 4. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 som nevnt tidligere kl 18.00 neste søndag, på peppes ved festplassen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kommer vel flere etterhvert.. Men vi kan ikke drive å flytte datoen frem og tilbake i håp om at det passer for alle. Det kommer det neppe til å gjøre uansett. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Bare Lommy , sluffy og meg? oki... når? [8/2 18.00] ? (Loomy) Kommer vel flere etterhvert.. Men vi kan ikke drive å flytte datoen frem og tilbake i håp om at det passer for alle. Det kommer det neppe til å gjøre uansett. kl 18.00 neste søndag, men bedre lørdag? Endret 1. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 kan være at det er bedre med lørdag, men vi holder oss til søndag for denne gangen. viser det seg at lørdag er overlegent, så får vi ta lørdag på neste bergenstreff. men, Thomas :-), hvorfor spør du om når hele tiden??? kl 18.00 på søndag står jo oppført i din egen post. jeg antar at du forstår hva kl 18.00 betyr? anyway, endelig møtetid er avsatt, og neste søndag kl 18.00 blir det. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hmmmmm her var det liv ja..... tiden renner ut, her ass. treffet er på søndag, så PLIIIIIS skriv dere opp om dere skal være med. vil nødig møte opp om jeg er den eneste som kommer(men det er jeg ikke, så...) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jau, nå må folk få ut fingern. Ikke noe krise om vi bare blir en 4-5-6 stk da. Blir bra fordet Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg kommer sikkert Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kommer vel jeg også. Møtes utenfor peppes eller ved den blå stenen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er vel ett fett.. Dog, det kan være endel folk rundt den blå steinen så da blir det ikke så lett å vite hvem som er "en av oss" og hvem som er ikke ^_^ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 alle HW folkene kan stille seg på en fot oppå steinene som er uti den dammen som er utenfor Peppes. Då tror eg at det ikke skal bli for vanskelig å se hvem som er hvem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå