Gå til innhold

Bor du i Bergen\Omegn?


CFD

Anbefalte innlegg

Hey folkens.. Jeg tenkte at vi som bor i Vest kunne møtes engang og evt tatt oss en tur et sted.. Ikke spør meg hvor ,men et sted.. Selvom jeg er over 18 så er det sikkert noe som ikke er det så et utested med 18år går vell greit (tror ikke det er allverden under 18) ,men 20år det blir for drøyt.. Med tanke på at endel personer er nettopp rundt 18-19år..

 

Så hvem er med og forslag om hva vi skal finne på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaha... jeg er jo bare 14år :roll:

og jeg trodde har sett deg i BYLAN!!! sett du meg? jeg var sammen 2 venner min i bylan det sted som av strøm om igjen om igjen :angry: Og strøm ble bra midten i natt :D husk du sted som av strøm mange ganger i bylan? :dontgetit:

Tviler ikke at folk så meg på Bylan.. Jeg satt selv i "Damehjørnet" som vi kalte det.. Var vell 3stk damer som satt på plassene rundt og vi var faktisk en ganske sosial gjeng.. Satt og pratet med sidemannen som jeg aldri hadde møtt før engang..

 

Møttet også han andre sidemannen på Bystasjonen. Vi pratet om løst og fast..

 

Jeg spilte fotball på bylan og satt på den rekken som var nærmest de store dørene...

 

Men seriøst altså.. La oss finne et sted som alle kan bli med på da.. Peppes er vell kanskje aktuelt da?

Lenke til kommentar

Støtter deg der.. Vi burde kanskje bli et par personer fordi det pleier og bli greiest nok når man er 5-7personer og man kan sitte i en krok og slappe av med et par stykker og cola..

 

SÅ da er vell disse med:

 

CFD

Creaturecanis (Regner iallefall med det)

Loomy

SnowDOG_

MyWar

 

Og muligens Thomas :-) (Fikk ikke noe helt sikkert svar ifra den gutten..)

Kan kanskje prøve og få med meg noen andre ,men de får bli nødløsningen ( :p ) Kalle og Eirik. http://home.no.net/ststst/Curly.and.fe.JPG

 

EDIT: Vi kunne sikkert ha samles oss Oppe på Alrek også (Studentheimen på Haukeland) Hver Mandag blir det vist Startrek episoder også samles man for og være litt sosiale etterpå... Men det er en KLAR fordel og være 18 da.. (Med tanke på at de har sjenkebevilgning)

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Me2 blir aktuellt hvis jeg er i Bergen da..

Bor i Sogndalsområde og tar meg en tur til Bergen av og til..

Sognebussen er fin der ja Jarmo.. Har selv aldri reist så langt som til Sognal da..

Men det er jo bare og ta en sovepille eller 2 og vips så er man framme i Bergen\Sogndal.. Har ungdomskort da.. Blir jo omtrent gratis da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...