mesteryoda Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Hei. Skal snart kjøpe ps pro og tv, men er litt usikker på hvilken. Har 6000 å bruke på tv, og den skal hovedsaklig brukes til spill og film. Har snust på denna sony tven: https://www.komplett.no/product/882261/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/tv-er/sony-49-uhd-led-smart-tv-kd49xd7004 Men usikker på om den dugger. Håper på svar Endret 10. juni 2017 av mesteryoda Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Tven kjører Android som er både bra og dumt. Sykt mange apps, men tregt og tungvindt å bruke. Samsung sine tver kjører Tizen som er det jeg har vært mest fornøyd med. Vanvittig raskt og brukervennlig, men ganske dårlig utvalg av apps (dog absolutt alt jeg trenger på min tv) Lenke til kommentar
skjamsjung Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Tven kjører Android som er både bra og dumt. Sykt mange apps, men tregt og tungvindt å bruke. Samsung sine tver kjører Tizen som er det jeg har vært mest fornøyd med. Vanvittig raskt og brukervennlig, men ganske dårlig utvalg av apps (dog absolutt alt jeg trenger på min tv) Ingenting av det du nevner er vesentlig her.... sonyen gir mye for pengene mtp bildekvalitet. En samsung i samme prisklasse vil være mye dårligere på fargegjengivelse og sortnivå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Mye mulig det er uvesentlig for trådstarter, men smart-tv er såppas bra i dag at det forenkler livet betraktelig. Selv bruker jeg det hver dag med apps og streaming av video fra NAS osv. Da er det greit å ha ett raskt å brukervennlig opperativsystem - og det er ikke Android på Sony sine tver. Er stor Android fanboy men på tver er det bare tregt å tungvindt å bruke. Men skal det utelukkende brukes til Playstation er vel bildekvalitet og inputlag viktigere faktorer. Endret 11. juni 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå