LMH1 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Bra kunne du gi ut hvordan du kobler dette sammen? Virker ut som man trenger lydkort etter siste jeg fant ut, får kun bakgrunbelysningen i virke. Kunne også ønske å vite om:Ethernet Shield W5100 Network Expansion Board For Arduino UNO R3 Mega 2560 Usikker på om det er bedre å satse på raspbari pi istedenfor. For da har man mere ytelse. For er veldig begrenset lagringsplass på denne. Endret 9. juli 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Hvordan det kobles står beskrevet på nettsiden. http://www.instructables.com/id/Wifi-Webradio-With-ESP8266-and-VS1053/ Jeg brukte ett STM32 kort for å drive displayet, men man kan bruke Arduino pro mini også. Litt knot å flashe STM32 men det gikk etterhvert. Raspberry pi er nok veien å gå for deg. Men for meg så er 250 radiokanaler nok Endret 9. juli 2017 av Complexity Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Har du oppdatert versjon sliter å få det igjen å fungere, kablene er ganske løse. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 Er vel ett år eller noe siden jeg oppdaterte sist. Den har vært dønn stabil hver eneste dag så orker ikke å fikse på noe som fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå