Leif Olsson Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Hei Melvin. Fint bilde av trane Håper du ikke tar deg vann over hodet og at det stopper og sola viser seg Mvh Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Skarpt og flott bilde Lenke til kommentar
h-a Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Det er en spesiell fugl en nesten aldri får sett. Ganske greit lys ser det ut som. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Det er en spesiell fugl en nesten aldri får sett. Ganske greit lys ser det ut som. Hei Harald, Du må nok planlegge en tur til Hornborgasjön i Sverige. Her mellomlander tranene på si tur fra Europa til Scandinavia. Den 31. mars i år ble det telt 19700 traner der. Jeg går ut i frea at en del trekker videre til Norge. Jeg holder til en del i Dalsland som er over grensen fra Østfold. Her ser jeg dem titt og ofte på mine kjøreturer. http://extra.lansstyrelsen.se/hornborga/Sv/fagelstatistik/Pages/index.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg