AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Det er ikke vanlig og de aller fleste damer, pene eller mindre pene har ikke vært i nærheten av et fengsel eller håndjern. Du må jobbe med tankene dine fordi det er skadelig ikke minst for andre men mest for deg selv og dine relasjoner til andre normale mennesker. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Er det uvanlig å fantasere? Flere her som ikke forstår utenom 4 3 Anonymous poster hash: 60ddc...196 Jeg vet ikke kanskje du burde få en psykiater til å bedømme tilfellet ditt for å se hvor du står på skalaen. Helt seriøst. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Har snakka med behandler som mener det ikke er psykotisk. Å fantasere om rare ting er ikke psykotisk. Hvordan kan det være psykotisk? Hva i min fantasi er vrangforestilling? Anonymous poster hash: 60ddc...196 Du er sint på kvinner med makt? Er det normalt? Du fantaserer ikke om noe seksuelt. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Jævla papppegøye jeg liker ikke kvinner i jobb og spessielt ikke der de har makt. Tror du ikke det er flere som har slik som meg at de ikke liker kvinner bestemme over en mann? Anonymous poster hash: 60ddc...196 Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg mener kvinner bør være hjemme. Jeg er Muslim. Og i Islam bør ikke feks leger forholde seg til motsatt kjønn med mindre det er nødverge. Og kvinner bør ikke gjøre en jobb en mann burde gjøre som feks å jobbe i fengsel. Om dette blir oppfatta psykotisk, har opplevd mye. Kriminelle fpr diagnosen dyssosial fordi de gjør kriminelle ting. Altså alle som gjør kriminelle ting er ikke dyssosial. Og fordi jeg ikke liker kvinner i jobb eller fantaserer jeg tror ikke på det jeg fantaserer. Det er faen ikke psykotisk. Jeg hater dette landet grovt, barnevernet som tar Muslimske barn og sikkert gir de gris til mat nornaliserer sex alkohol. Bv gjør sikkert mye bra, men å putte de i et hjem der fosterfar og mor er vantro er ikke greit. Jeg trenger egentlig ikke å bekymre meg, min behandler sier det jeg noen ganger fantaserer er ikke psykotisk. Så skriv hva dere vil. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg hater dette landet grovt, Du bør dra til et land der de følger det levesettet du ønsker. Norge er ikke for deg. 1 Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg mener kvinner bør være hjemme. Jeg er Muslim. Og i Islam bør ikke feks leger forholde seg til motsatt kjønn med mindre det er nødverge. Og kvinner bør ikke gjøre en jobb en mann burde gjøre som feks å jobbe i fengsel. Om dette blir oppfatta psykotisk, har opplevd mye. Kriminelle fpr diagnosen dyssosial fordi de gjør kriminelle ting. Altså alle som gjør kriminelle ting er ikke dyssosial. Og fordi jeg ikke liker kvinner i jobb eller fantaserer jeg tror ikke på det jeg fantaserer. Det er faen ikke psykotisk. Jeg hater dette landet grovt, barnevernet som tar Muslimske barn og sikkert gir de gris til mat nornaliserer sex alkohol. Bv gjør sikkert mye bra, men å putte de i et hjem der fosterfar og mor er vantro er ikke greit. Jeg trenger egentlig ikke å bekymre meg, min behandler sier det jeg noen ganger fantaserer er ikke psykotisk. Så skriv hva dere vil. Dette utbruddet ditt vil jeg kalle "psykotisk-light". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Det er ikke vanlig og de aller fleste damer, pene eller mindre pene har ikke vært i nærheten av et fengsel eller håndjern. Du må jobbe med tankene dine fordi det er skadelig ikke minst for andre men mest for deg selv og dine relasjoner til andre normale mennesker. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Er det uvanlig å fantasere? Flere her som ikke forstår utenom 4 3 Anonymous poster hash: 60ddc...196 Jeg vet ikke kanskje du burde få en psykiater til å bedømme tilfellet ditt for å se hvor du står på skalaen. Helt seriøst. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Har snakka med behandler som mener det ikke er psykotisk. Å fantasere om rare ting er ikke psykotisk. Hvordan kan det være psykotisk? Hva i min fantasi er vrangforestilling? Anonymous poster hash: 60ddc...196 Du er sint på kvinner med makt? Er det normalt? Du fantaserer ikke om noe seksuelt. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Jævla papppegøye jeg liker ikke kvinner i jobb og spessielt ikke der de har makt. Tror du ikke det er flere som har slik som meg at de ikke liker kvinner bestemme over en mann? Anonymous poster hash: 60ddc...196 Vel i Norge er kvinner selvstendige individer med like rettigheter som menn og hvis det er et problem for deg så er nok ikke dette landet for deg som en over her sier. Anonymous poster hash: 00a0f...e82 Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg mener kvinner bør være hjemme. Jeg er Muslim. Og i Islam bør ikke feks leger forholde seg til motsatt kjønn med mindre det er nødverge. Og kvinner bør ikke gjøre en jobb en mann burde gjøre som feks å jobbe i fengsel. Om dette blir oppfatta psykotisk, har opplevd mye. Kriminelle fpr diagnosen dyssosial fordi de gjør kriminelle ting. Altså alle som gjør kriminelle ting er ikke dyssosial. Og fordi jeg ikke liker kvinner i jobb eller fantaserer jeg tror ikke på det jeg fantaserer. Det er faen ikke psykotisk. Jeg hater dette landet grovt, barnevernet som tar Muslimske barn og sikkert gir de gris til mat nornaliserer sex alkohol. Bv gjør sikkert mye bra, men å putte de i et hjem der fosterfar og mor er vantro er ikke greit. Jeg trenger egentlig ikke å bekymre meg, min behandler sier det jeg noen ganger fantaserer er ikke psykotisk. Så skriv hva dere vil. Dette utbruddet ditt vil jeg kalle "psykotisk-light". Hva betyr psykotisk light? Din skitne hund. Hvis jeg blir opppfatta psykotisk pga mitt kvinnesyn, vil jeg in shaa Allah gjøre jihad her. Jeg snakker ikke høyre eller venstre sier det rett ut. Har kontakt med profetens ummah, de fortellerom den ekte Islam og ekke som popcorn muslimer som imamer i norge. Pst vet om meg , jeg bryr meg ikke. Hvis kvinnesynet mitt skal bli sett som psykotiskn må alle i profetens ummah bli sett som psykotisk Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg mener kvinner bør være hjemme. Jeg er Muslim. Og i Islam bør ikke feks leger forholde seg til motsatt kjønn med mindre det er nødverge. Og kvinner bør ikke gjøre en jobb en mann burde gjøre som feks å jobbe i fengsel. Om dette blir oppfatta psykotisk, har opplevd mye. Kriminelle fpr diagnosen dyssosial fordi de gjør kriminelle ting. Altså alle som gjør kriminelle ting er ikke dyssosial. Og fordi jeg ikke liker kvinner i jobb eller fantaserer jeg tror ikke på det jeg fantaserer. Det er faen ikke psykotisk. Jeg hater dette landet grovt, barnevernet som tar Muslimske barn og sikkert gir de gris til mat nornaliserer sex alkohol. Bv gjør sikkert mye bra, men å putte de i et hjem der fosterfar og mor er vantro er ikke greit. Jeg trenger egentlig ikke å bekymre meg, min behandler sier det jeg noen ganger fantaserer er ikke psykotisk. Så skriv hva dere vil. Dette utbruddet ditt vil jeg kalle "psykotisk-light". Bli sett som psykotisk for det jeg beskriver?. Måtte dette vantro landet bli styrt av sharia'h. Kjenner jeg blir provosert, det er mye til for at en skal få psykose diagnose Anonymous poster hash: 60ddc...196 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Man er ikke psykotisk bare fordi man er et rasshøl som ikke respekterer levesettet til landet man bor i. Liker man ikke Norge og elsker undertrykking så får man reise sørover og holde kjeft. ISIL vil sikkert ha deg. 2 Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg mener kvinner bør være hjemme. Jeg er Muslim. Og i Islam bør ikke feks leger forholde seg til motsatt kjønn med mindre det er nødverge. Og kvinner bør ikke gjøre en jobb en mann burde gjøre som feks å jobbe i fengsel. Om dette blir oppfatta psykotisk, har opplevd mye. Kriminelle fpr diagnosen dyssosial fordi de gjør kriminelle ting. Altså alle som gjør kriminelle ting er ikke dyssosial. Og fordi jeg ikke liker kvinner i jobb eller fantaserer jeg tror ikke på det jeg fantaserer. Det er faen ikke psykotisk. Jeg hater dette landet grovt, barnevernet som tar Muslimske barn og sikkert gir de gris til mat nornaliserer sex alkohol. Bv gjør sikkert mye bra, men å putte de i et hjem der fosterfar og mor er vantro er ikke greit. Jeg trenger egentlig ikke å bekymre meg, min behandler sier det jeg noen ganger fantaserer er ikke psykotisk. Så skriv hva dere vil. Dette utbruddet ditt vil jeg kalle "psykotisk-light". Bli sett som psykotisk for det jeg beskriver?. Måtte dette vantro landet bli styrt av sharia'h. Kjenner jeg blir provosert, det er mye til for at en skal få psykose diagnose Anonymous poster hash: 60ddc...196 Kan tikke av en håndfull punkter på denne listen bare ved å kikke raskt gjennom profilen din. https://helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/psykoser Lykke til Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Hva i det jeg skriver om er vrangforestillinger? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Det er ikke nødvendigvis vrangforestillinger, du kan ha hvilket syn som helst på ting du siden vi lever i et fritt land. Problemet her er at du ikke vil leve i et fritt land. Du kan komme deg til helvete vekk fra Norge da du ikke har noe her å gjøre. Enten så får du følge Norge og norske tradisjoner og kultur eller så får du finne deg et annet sted å bo. Endret 10. juni 2017 av 4 3 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Når jeg spessielt ser en pen kvinne på gata. Fantaserer jeg at hun feks jobber i fengsel og hun kanskje har feks satt på håndjern på noen i fengsel. Så blir jeg sint av å fantasere dette. Jeg har hatt dårlig opplevelse i fengsel, og det av flere kvinner, behandler sa det er spesielt og uvanlig å tenke slik men ikke psykotisk. Er veldig redd dette skal bli oppfatta psykotisk, det er det faen ikke. Jeg fantaserer om dette, folk som fantaserer om sex med barn og dyr er det ikke mer uvanlig og spesielt? Men det skjer noe med meg av å se pene kvinner, nervøs,sint. Hvorfor dette? Anonymous poster hash: 60ddc...196 Synes det er litt rart av behandler (psykolog?) å si til deg at det er "spesielt og uvanlig" å ha slike tanker. Det er vel slett ikke sikkert at det er hverken spesielt eller uvanlig, og selv om det kanskje hadde vært det, så har du helt rett i det du skriver. Men likevel, å fantasére om hverken elefanter, fugler, barn eller andre ting, er ikke ulovlig, og det er en svært stor grense mellom å ha fantasier og tanker, utforske egne psykologiske og emosjonelle grenser, og å faktisk handle til de tankene man har. Det er viktig å følge opp tankene som dukker opp i hodet. Gi de spillerom, la de få teste litt grenser, gi en selv tid til å kjenne på hvilke følelser som dukker opp, og deretter kanskje skrive ned i ord, og behandle følelsene over TID. Dette er mine meninger, men jeg mener at det er psykens måte å behandle trådnøster fra tidligere opplevelser. Kanskje traumer, men det kan også være små misforståelser som ligger igjen fra lenge siden av. Når det kommer til selve saken, altså pene damer og at dét gjør deg sint, så er jo ikke dét uvanlig. Altså, sosial stigmatiséring er jo samfunnets fiende nr 1, i hvert fall på min liste. Vi lærer ingenting om hverken individual- eller massepsykologi i skolen, så vi er fritt vilt. Og dette leder til mye dritt. Som i ditt tilfelle. Vi lærer ikke å ta hensyn til hverandre, dette "spillet" forventer staten skal skje helt som i naturen, de sterke skal få lov til å dominere de "svake". For meg er det et massivt overgrep fra statens side at vi ikke lærer noe om det her i skolen. Veldig mange kjefter på meg og mener "Dét er foreldrenes jobb!!" - Men: 1) Det er ikke alle foreldre som har lært å kommunisére så godt, man kan ikke lære bort noe man ikke har lært selv. 2) Når det gjelder egne barn, så blir ofte følelsene veldig sterke, og overskrider fort våre egne rasjonelle tanker. Å lære rasjonell sunn fornuft er ikke så lett når man har oppdratt barn fra dag 1, sett hele historien. Det er mye lettere for noen utenfra å lære rasjonelle ting til noen som har stått i en prosess fra dag 1. 3) Det er ikke alle som HAR 2 foreldre, og særlig ikke foreldre med ressurser nok til å lære barna alt de skal vite. Mange kaster seg ut i forhold og får barn, og er -overhodet- ikke klare for å få barn, bare "regner" med at det skal gå bra. Uten at de vet noe som helst om livet først. Pene mennesker er brukt i alle slags reklamer HELE tiden. Særlig massemedier bruker pene og mindre pene mennesker støtt og stadig, for å skape motsetninger, de lever på å overdramatisére. Og nok en gang, siden vi ikke lærer noe om psykologi i skolen, så lærer vi ikke å bygge opp noe mentalt "skjold", så dette får fritt spillerom i psykene våre fra svært tidlig alder. Kanskje dette er noe som virker kjent for deg, noe du har tenkt på, men ikke klart å sette ord på? Jeg vil ikke si det er spesielt uvanlig, de tankene du har. Det er kun din psyke som prøver å jobbe ut noen tidligere "nøster", som du skriver, du har opplevd i fengselet. Jeg er lei meg på dine vegne, trist at det skal være sånn mennesker som havner litt på utsiden behandles og at ingen gjør noe med det. Den éneste måten å løse problemet på, er som skrevet, å jobbe med tankene, kjenne på følelsen og jobbe med det på den måten, og å begynne treningen med å treffe "snille" jenter, damer som er hensynsfulle, sånn at du får fylt på med positive opplevelser rundt det kvinnelige kjønn. Det blir som å fylle rent vann i et glass med skittent vann. Som med alle andre negative og positive opplevelser. Beklager lengden, men det er jo alltid en grunn til tankers opphav, psykologi er komplekst. Håper dette blir noen ord du kanskje kan henge deg fast i. Så det er ikke psykotisk eller uvanlig det jeg fantaserer? Jeg fantaserer ikke om sex hvis du forstod det sånn Anonymous poster hash: 60ddc...196 Jeg synes ikke det er det. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det høres ut som du av en eller annen grunn ikke klarer å skille mellom de kvinnene du har dårlig erfaring med i fengsel og de du ser utenfor denne sammenhengen. Dette gjør at du går rundt og føler plutselig sinne mot noen du ser, selv om de ikke har gjort deg noe. Kanskje er dette sinnet så intenst at du ikke klarer å legge det vekk og at det slik blir "ekte". Dette som jeg beskriver her er nok ikke helt vanlig, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle det psykotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå