Larzen_91 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Noen som har noen formening om dette? Har tenkt tanken å kanskje bytte HDD i min nåværende PS4 (ikke Pro) med en SSD. Men det blir en liten investering, og hvordan ville det vært å kombinere denne løsningen med en PS4 Pro? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Sist jeg sjekka var det marginale ytelsesforskjeller på HDD og SSD i PS4. Tviler på at Pro er stort bedre. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Fant en side nå etter jeg spurte her. Kommer mest an på spillet egentlig ser det ut til. Noen har ingen merkbar forskjell, andre halverer tiden på spesielt level loading. Men mulig at det koster mer enn det smaker. Endret 9. juni 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Med tanke på lastetider så er det en liten forskjell, men ikke betydelig. Det er alt ette hvilket spill det er. Når dt gjelder TRIM og annen SSD funksjonalitet, så nevner ikke Sony dette noen sted, men SSDene klarer fint å holde kontroll på dette selv over tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Her er en test utført med PS4 Pro i tilfelle, bare sånn for morro skyld. Endret 10. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Syns jo egentlig det er på tide at de begynner å utnytte SSD til konsoller når man vet hvilke forskjeller det er. men Pro har vel sata 3 opp fra sata 2 som standard PS4, så burde være noe å hente. men tipper at det er cpu flaskehals'?? Endret 11. juni 2017 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå