Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 På samme måte som"Quisling" er synonymt med forræder? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Blir heller et synonym til høyreekstrem. Quisling var noe mer profilert enn Fjotolf Hansen er og det var et litt anerledes land når Quisling ble dømt. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 ??? "Fjott Typisk anvendelse av fjottisk visdom. Er Fjott er definisjonen på en person som har gjort en personlig oppdagelse de anser som grensesprengende/veldig viktig, men hvis grad av visdom som oftest er i strid med visdomsdefinisjonen til individer som Meg, Deg og Alle Andre (forutsatt at Dere ikke er fjotter). En fjott vil alltid finne anledning til å dele sin oppdagelse energisk med Deg rundt en mariekjeks og svart kaffe, og dermed er det også sannsynligvis Deg definisjonen vil benyttes av hvis ikke den benevnte Fjotten skulle være i besittelse av en grensesprengende selvinnsikt. Anvendeligheten av Fjottens visdom vil uanfektelig være en smule diskutabel, om enn alltids en relativt rik opplevelse. Eventuelt kan fjotten rett og slett bare være dum. " http://robelsk.com/baconwiki/Fjott - Han ser jo ut til å selv tro at han har gjort en oppdagelse som trumfer alt annet så sånn sett passer navnet men det inngir ikke akkurat respekt... Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Kunngjøring for: Organisasjonsnummer994 089 269 (BREIVIK GEOFARM) Endring av forretningsadresse Foretaksnavn: BREIVIK GEOFARM Organisasjonsnummer: 994 089 269 Forretningsadresse: Jøssingveien 331359 EIKSMARKA Kommune: 0219 BÆRUM Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Ny forretningsadresse: Rødmyrlia 433735 SKIEN Kommune: 0806 SKIEN Endret 9. juni 2017 av petterP9 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Han skal i det minste ha for å finne seg et navn som kledde ham. Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Lurte på om dette var en sen aprilsnarr når jeg klikket meg innom nyhetssiden tidligere i dag.. men nei. Fjotolf Hansen.. er det lov til å le? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Overraskende at det ikke ble "Ola Nordmann" isteden. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Say no more Tenkte meg det måtte være noe sånt. Hansen som etternavn Som lett kan være akronym for kun H. A H. Adolf Hitler. Tenkte meg det var noe sånt faenskap han måte ha i gjærer. Var nesten rart han ikke tok et etternavn som kunne staves litt mer som Hitler når han først var i gang. Hilrlen eller noe annet obskurt. Nok om det, Mannen er syk, syk, syk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Bare håper i det lengste at ingen ignorerer den ekstra t`en i Fjottolf. Oppmerksomhetssyke fjotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå