Gå til innhold

Invitere ei jente ut


Anbefalte innlegg

Det er ei jente jeg har gått i klasse med en stund nå som jeg har lyst til å invitere ut. Men jeg er ganske god venn med hun fra før og er redd for at miljøet rundt oss skal bli ødelagt hvis hun sier nei.

 

Hvordan burde jeg be hun ut? Jeg vil ikke at det skal høres ut som det er en date. Og hvordan kan jeg flørte med hun på f.eks en fest?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør henne rett ut om hun joiner en pizza, grilling på veranda/i hagen, ser en film hjemme hos henne/deg/kino eller andre aktiviteter nær dere. Det viktigste er at hun liker denne aktiviteten, det at du også liker samme aktivitet er bare en bonus første date(ene).

 

Hvis hun blir litt tilbaketrukken eller du ser hun ikke er komfortabel med spørsmålet så legger du raskt til at hun kan ta med seg en kompis om hun vil. Da har du spurt om date først, med backup i bakhånd skulle svaret være nei.

 

Og hvis ikke dette hjelper så får du si at du har veldig lyst på (grillmat, kino/film, pizza) og drar uansett, så du ikke virker for klengende på henne. Kanskje hun får dårlig samvittighet og ombestemmer seg?

Lenke til kommentar

Om du kjenner henne godt, så vet du kanskje om dere har noen felles interesser? 

 

I så fall - finn noe dere begge liker og "tilfeldigvis" spør henne om hun vil henge med deg til noe relatert til det. Tar vekk alt det skumle rundt å be henne på en "offisiell" date om det er noe du likevel har tenkt deg på (eller later som du har tenkt deg på) og bare spør henne om hun kan tenke seg å få det med seg også siden hun har samme interesse.

 

Det gir henne en enkel måte å si nei (om det skulle være helt uaktuelt for henne) uten at det betyr at hun har sagt nei til en date med deg og alt det kleine som måtte følge med det også. 

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Om du kjenner henne godt, så vet du kanskje om dere har noen felles interesser? 

 

I så fall - finn noe dere begge liker og "tilfeldigvis" spør henne om hun vil henge med deg til noe relatert til det. Tar vekk alt det skumle rundt å be henne på en "offisiell" date om det er noe du likevel har tenkt deg på (eller later som du har tenkt deg på) og bare spør henne om hun kan tenke seg å få det med seg også siden hun har samme interesse.

 

Det gir henne en enkel måte å si nei (om det skulle være helt uaktuelt for henne) uten at det betyr at hun har sagt nei til en date med deg og alt det kleine som måtte følge med det også. 

Jeg tenkte å spørre i dag. I så fall har jeg 2 muligheter.

1. Jeg kan spørre om hun vil komme over å se på landskampen i fotball ellerno, eller bare tv generelt. Men hun er ikke så interessert i fotball.

2. Jeg kan spørre om hun vil være med å gå en tur.

Lenke til kommentar

 

Om du kjenner henne godt, så vet du kanskje om dere har noen felles interesser? 

 

I så fall - finn noe dere begge liker og "tilfeldigvis" spør henne om hun vil henge med deg til noe relatert til det. Tar vekk alt det skumle rundt å be henne på en "offisiell" date om det er noe du likevel har tenkt deg på (eller later som du har tenkt deg på) og bare spør henne om hun kan tenke seg å få det med seg også siden hun har samme interesse.

 

Det gir henne en enkel måte å si nei (om det skulle være helt uaktuelt for henne) uten at det betyr at hun har sagt nei til en date med deg og alt det kleine som måtte følge med det også. 

Jeg tenkte å spørre i dag. I så fall har jeg 2 muligheter.

1. Jeg kan spørre om hun vil komme over å se på landskampen i fotball ellerno, eller bare tv generelt. Men hun er ikke så interessert i fotball.

2. Jeg kan spørre om hun vil være med å gå en tur.

 

Også kanskje lage mat hvis jeg ber hun over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...