Studenten! Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Hei, Nå hadde jeg egentlig ikke tenkt å kjøpe flere klokker, men kom over denne på eBay: http://www.ebay.com/itm/Elegant-Womens-Brown-Genuine-Leather-Analog-Dress-Fashion-Quartz-Wrist-Watch-/391548374644?var=&hash=item5b2a1a0e74:m:mqhhhw3-3QQfRpGEZVT5eMg Den er jo uten tvil billig pengemessig, men synes dere at den ser billig ut også? Selv er jeg ikke merke-person og legger sjeldent/aldri merke til hvilket merke folk har klær og utstyr fra, særlig noe så "smått" som klokker og andre accesories. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 En måneds tid og du har glemt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1772745&hl= Drit i å handle mer når du; "Men har innsett at jeg bare blir mer og mer kvalm av den overfloden jeg lever i." 3 Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Du har egentlig helt rett... Jeg falt for fristelsen en gang til... :/ Jeg har nettopp kjøpt batteri til min gamle klokke og skal få den fikset. Så du har rett; takk for at du irettesatte meg! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Bare hyggelig. Var flaks at jeg husket den tråden Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Ja! Har du forresten noen tanker omkring det jeg tok opp i den tråden? Er interessert i å høre andres tanker omkring dette her hjemme. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Den er jo uten tvil billig pengemessig, men synes dere at den ser billig ut også? Nei, medmindre du velger gullbelagt som alltid ser billig ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2017 Jeg syns ikke de var noe fine. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2017 Holder meg nesten utelukket til Omega jeg. Ellers har jeg en Christopher Ward klokke som er fin også. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2017 Ikke nødvendigvis billig, men var ikke vakre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå