AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Overskriften kan tyde på det. "Livet med en toppidrettsutøver: - Han gir meg ikke bare VISA-kortet". http://pluss.vg.no/2017/06/06/2821/2821_24005255 Anonymous poster hash: 8a8e4...6df Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ikke vet jeg, han har hvertfall ikke gitt meg visakortet slik at jeg kan lese + saker.... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvorfor poste som anonym og hvorfor poste en plussartikkel ikke alle kan lese? 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hva faen er vitsen med å linke til ting som ligger bak en betalingsmur? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Hvorfor poste som anonym og hvorfor poste en plussartikkel ikke alle kan lese? Kanskje jeg jobber undercover for VG? Anonymous poster hash: 8a8e4...6df 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Tror ikke VG's folk er så pysete at de ikke tør å poste linker til betalingscrap med brukernavnet sitt. Uansett så kan admins se hvem brukeren er så hvis det er et tåpelig reklameforsøk så hjelper det ikke med anonymknappen 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Tror ikke VG's folk er så pysete at de ikke tør å poste linker til betalingscrap med brukernavnet sitt. Uansett så kan admins se hvem brukeren er så hvis det er et tåpelig reklameforsøk så hjelper det ikke med anonymknappen Slapp av, det er ikke reklameforsøk. Men hva mener du om spørsmålet som stilles i OP? Anonymous poster hash: 8a8e4...6df Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ingen har plikt til å gi noen Visa-kortet sitt. En god mann/dame vil selvfølgelig dele med sin kjære, men det har ikke noe med plikt å gjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Ingen har plikt til å gi noen Visa-kortet sitt. En god mann/dame vil selvfølgelig dele med sin kjære, men det har ikke noe med plikt å gjøre. Er det en kvinnes ønske at hun får sin manns VISA-kort? Anonymous poster hash: 8a8e4...6df Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) På vegne av alle kvinner i hele verden så kan jeg svare JA!!! Alle kvinner er ute etter Visa-kortet til gubben og de pleier gjerne å jukse med prevansjon så de har noe å bruke mot mannen. Hvorfor gidde å mase om et kort når gubben bare kan overføre via nettbanken? Endret 9. juni 2017 av 4 3 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Kona mi har eget Visa-kort. Hun bare gikk til banken og fikk ordnet det, og når det er tomt får jeg tekstmeldinger med smil og hjerter. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hos oss er det kjerringa som har kredittkortet og jeg som må låne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå