Gå til innhold

CPU Vannblokk m/lekk.

Anbefalte innlegg

Har noen av dere opplevd at det har vært vannlekkasje mellom kobberbunn og selve "chassiet" på denne blokken?

mcw5000a.jpg

Min lekker nemlig litt,ser dette ved å legge blokken på siden oppå et ark.Ser at det blir litt bløtt av den etter 5min. :( Har kontaktet Microplex,er bytterett på slikt da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok,jeg regnet med det jeg oxo.Får vel svar av de i morgen tenker jeg,synes Microplex er skikkelig greie jeg.Bestillte noen varer av de for en stund siden og i pakken som jeg fikk var det en ødelagt 80mm vifte og sendte Microplex en mail med bilder av viften og da fikk jeg en ny uten noe motstand i posten gratis! :thumbs::w00t: Så det blir nok ikke noe problem å bytte det tenker jeg,hvis jeg ikke fikser det selv.Er jo bare en pakning i mellom som jeg kan mekke litt på. MICROPLEX :thumbs:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

Je jeg tenkte på det,fikk svar av Microplex i dag.Jeg kunne bare sende den i retur så skulle de se på den,men det tar jo så lang tid før jeg får igjen noe. :no: Derfor bestiller jeg en ny en når jeg får sendt denne med lekk i retur,håper jeg bare får ca 500kr igjen til gode for den blokka som lekker?

EDIT: Jeg har nå prøvd å skru i fra hverandre blokka og snudd pakningen for å se om det hjelper,har ikke lyst til å bruke noe paknings middel inni der.Plutselig blir dette borte pga av varme da også begynner vannet å renne i kbinettet. :no:

Lenke til kommentar

Det er ikke så lurt å tukle med den før den er sendt inn.. Nå ser de at du har tuklet med den og kan dermed si at det er din feil. Og du sitter igjen med -500 på konto..

Og du andre, vi skjønner hva du mener uten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...