-Pondus- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har noen av dere opplevd at det har vært vannlekkasje mellom kobberbunn og selve "chassiet" på denne blokken? Min lekker nemlig litt,ser dette ved å legge blokken på siden oppå et ark.Ser at det blir litt bløtt av den etter 5min. Har kontaktet Microplex,er bytterett på slikt da? Lenke til kommentar
LL Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ingen erfaring nei, men det må da være bytterett. Lekker den er den jo ubrukelig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Den burde du få lov å bytte ja. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 så sinnsykt kjipt...de burde vel ha bytterett(de kommer til å nekte å bytte den)... si ifra på forumet hvis du ikke får byttet den Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Ok,jeg regnet med det jeg oxo.Får vel svar av de i morgen tenker jeg,synes Microplex er skikkelig greie jeg.Bestillte noen varer av de for en stund siden og i pakken som jeg fikk var det en ødelagt 80mm vifte og sendte Microplex en mail med bilder av viften og da fikk jeg en ny uten noe motstand i posten gratis! Så det blir nok ikke noe problem å bytte det tenker jeg,hvis jeg ikke fikser det selv.Er jo bare en pakning i mellom som jeg kan mekke litt på. MICROPLEX Endret 5. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det kalles "ødelagt" og da kan den selfølgelig byttes Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jupp. Men jeg har ikke lyst til å vente på ny,vil ha det INN i kabinettet etter 24timer på gulvet. Mulig jeg fikser det selv. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 der følger med verktøy for å åpne blokken, så du kan jo eventuelt bare stramme på de skruene under, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ta noe sånn "tette-masse" mellom før du skrur igjen da så det blir tett Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor er det det "lekker"? Når jeg testa mi vannkjøling kom det kondens under blokkene.. Kav være at det bare er det hos deg også? Lenke til kommentar
above Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Tenkte å kjøpe en sånn en, men hvor er det du setter den?? EDIT; Jeg fant det ut MEn hvor setter man denne på hovedkortet; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW20R `?????????? Endret 6. desember 2003 av OSTEBU Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Tenkte å kjøpe en sånn en, men hvor er det du setter den?? Hø? Det er ei CPU blokk om det var det du lurte på... Edit: Den andre du har leita fram der skal på northbridge chipset.. Endret 6. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
above Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tenkte å kjøpe en sånn en, men hvor er det du setter den?? Hø? Det er ei CPU blokk om det var det du lurte på... Jeg kopierte feil link Jeg mente hvor man setter denne; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW20R ??? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Så lenge du ikke kjører med raddisen utendørs eller en annen plass der tempen er kaldere enn 10 grader under romtemperatur skal det ikke forekomme kondens. Tror den lekker ja, send tilbake!!! Garanti.... Lenke til kommentar
above Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tenkte å kjøpe en sånn en, men hvor er det du setter den?? Hø? Det er ei CPU blokk om det var det du lurte på... Jeg kopierte feil link Jeg mente hvor man setter denne; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW20R ??? Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tenkte å kjøpe en sånn en, men hvor er det du setter den?? Hø? Det er ei CPU blokk om det var det du lurte på... Jeg kopierte feil link Jeg mente hvor man setter denne; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCW20R ??? Ingen som vet?? Det er en chipset blokk...så da regner jeg med at den skal på chipsettet (Northbridge)... Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kan jo prøve å kline på litt lock-tite eller hva det nå heter. Er en slags pakningssement. Jeg brukte det på crosseren min en gang .. går sikkert her også. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Je jeg tenkte på det,fikk svar av Microplex i dag.Jeg kunne bare sende den i retur så skulle de se på den,men det tar jo så lang tid før jeg får igjen noe. Derfor bestiller jeg en ny en når jeg får sendt denne med lekk i retur,håper jeg bare får ca 500kr igjen til gode for den blokka som lekker? EDIT: Jeg har nå prøvd å skru i fra hverandre blokka og snudd pakningen for å se om det hjelper,har ikke lyst til å bruke noe paknings middel inni der.Plutselig blir dette borte pga av varme da også begynner vannet å renne i kbinettet. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er ikke så lurt å tukle med den før den er sendt inn.. Nå ser de at du har tuklet med den og kan dermed si at det er din feil. Og du sitter igjen med -500 på konto.. Og du andre, vi skjønner hva du mener uten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå