Miss_star Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Nå er det selvsagt ingen som vet dette med sikkerhet, men er det rykter om at iPhone 8 skal komme med bøyd skjerm slik som samsungs s8 feks? Er generelt fornøyd med iPhone men liker veldig godt den bøyde skjermen til Samsung. Så usikker om jeg skal vente eller slå til med S8. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 iPhone kan man fint bøye selv så jeg skjønner ikke vitsen med å levere den bøyd fra fabrikken. 6 Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 iPhone kan man fint bøye selv så jeg skjønner ikke vitsen med å levere den bøyd fra fabrikken. Haha. Kan nok ikke det du, i hvert fall ikke på min. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Da bruke du den ikkje rett! 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Nå er det selvsagt ingen som vet dette med sikkerhet, men er det rykter om at iPhone 8 skal komme med bøyd skjerm slik som samsungs s8 feks? Er generelt fornøyd med iPhone men liker veldig godt den bøyde skjermen til Samsung. Så usikker om jeg skal vente eller slå til med S8. Hold deg unna Iphone og forhold deg til Samsung! 2 Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Da bruke du den ikkje rett! Tror nok det er de som går å bøyer skjermen på iPhone 7 som ikke helt har kontroll på hvordan man bruker telefon ? (Regner med dere er ute på tull, men man vet aldri). Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Nå er det selvsagt ingen som vet dette med sikkerhet, men er det rykter om at iPhone 8 skal komme med bøyd skjerm slik som samsungs s8 feks? Er generelt fornøyd med iPhone men liker veldig godt den bøyde skjermen til Samsung. Så usikker om jeg skal vente eller slå til med S8. Hold deg unna Iphone og forhold deg til Samsung! Har lyst, men er redd jeg skal angre jeg bytta ut iPhone. Vet mange har vært fornøyd når de har gjort det men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Har s8 selv. Var SVÆRT skeptisk til denne bøyde skjermen da eg ikkje likte edge telefonene. Men på s8 har de formet den annerledes så det er ikkje noe problem at en kommer borti skjermen osv. Er ikkje kjent med Iphone, men s8 er en solid tlf. 1 Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Har s8 selv. Var SVÆRT skeptisk til denne bøyde skjermen da eg ikkje likte edge telefonene. Men på s8 har de formet den annerledes så det er ikkje noe problem at en kommer borti skjermen osv. Er ikkje kjent med Iphone, men s8 er en solid tlf. Takk for svar, tror jeg skal satse på den. Har likt den bøyde skjermen siden samsung lanserte den, men vært skeptisk til størrelsen på edge telefonene. Men S8 er litt mindre og smalere, og jeg syns den er lekker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Edge fungere vel på S8 nå i motsetning til S7E, hvor den stort sett var en gimmick og ganske upålitelig med mindre man hadde ett deksel. Ser lekkert ut da. Byttet fra iPhone til S7E i nesten ett halvt års tid, kanon telefon, men Android er Android og app kvaliteten deretter. Størrelsen ble hakket for stort også til praktisk daglig bruk, men dette er svært individuellt selvsagt. Men hoppet pent tilbake til iOS igjen etter det Endret 10. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Edge fungere vel på S8 nå i motsetning til S7E, hvor den stort sett var en gimmick og ganske upålitelig med mindre man hadde ett deksel. Ser lekkert ut da. Byttet fra iPhone til S7E i nesten ett halvt års tid, kanon telefon, men Android er Android og app kvaliteten deretter. Størrelsen ble hakket for stort også til praktisk daglig bruk, men dette er svært individuellt selvsagt. Men hoppet pent tilbake til iOS igjen etter det Hva som var gale med appene da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Føler sjelden det er samme flyt og stabilitet som på iOS. Snapchat forøvrig er vel ikke vits å diskutere en gang, selv om jeg ikke akkurat er en storbruker av appen er det ganske trist å se hvor sløve utviklerene er der når det gjelder Android. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Føler sjelden det er samme flyt og stabilitet som på iOS. Snapchat forøvrig er vel ikke vits å diskutere en gang, selv om jeg ikke akkurat er en storbruker av appen er det ganske trist å se hvor sløve utviklerene er der når det gjelder Android. For noe tull. Må gjelde enkelte apper. Kan du nevne noen du ikkje var fornøyd med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Snapchat som nevnt er helt grusomt, da kameraet ikke benyttes i hele tatt. Her blir det vel bare tatt ett screenshot av skjermen, så er man avhengig av det er det vel bare å styre unna Android. Ellers forerekker jeg Spotify,Instagram, Facebook, Messenger og Finn appen i sin helhet på iOS platformene, er selvsagt flere apper som ligger på begge plaformene som kan dras frem. Men for min egen del føler jeg det er en mere strømlinjeformet app opplevelse på iPhone da det er enklere for utviklerene å få saker og ting på stell her mtp. den ekstreme fragmenteringen hos Android, forståelig nok. Det er ikke det samme som å si at jeg syns det var krise å bruke appene på Android, tvert i mot så har det blitt veldig mye bedre de siste årene. Om jeg er fisefin på det..kan fint være det altså. Det finnes helt sikkert eksempler på Apper som er overlegent utført andre veien også. Man bli klok av å prøve ut saker og ting, og trådstarter bør egentlig selv prøve seg frem og gjøre opp en mening. Jeg personlig har alltid hoppet tilbake på iOS platformen etter relativt korte opphold på Android, er nok for stuevarm hos Apple Endret 10. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Snapchat som nevnt er helt grusomt, da kameraet ikke benyttes i hele tatt. Her blir det vel bare tatt ett screenshot av skjermen, så er man avhengig av det er det vel bare å styre unna Android. Ellers forerekker jeg Spotify,Instagram, Facebook, Messenger og Finn appen i sin helhet på iOS platformene, er selvsagt flere apper som ligger på begge plaformene som kan dras frem. Men for min egen del føler jeg det er en mere strømlinjeformet app opplevelse på iPhone da det er enklere for utviklerene å få saker og ting på stell her mtp. den ekstreme fragmenteringen hos Android, forståelig nok. Det er ikke det samme som å si at jeg syns det var krise å bruke appene på Android, tvert i mot så har det blitt veldig mye bedre de siste årene. Om jeg er fisefin på det..kan fint være det altså. Det finnes helt sikkert eksempler på Apper som er overlegent utført andre veien også. Man bli klok av å prøve ut saker og ting, og trådstarter bør egentlig selv prøve seg frem og gjøre opp en mening. Jeg personlig har alltid hoppet tilbake på iOS platformen etter relativt korte opphold på Android, er nok for stuevarm hos Apple Føler sjelden det er samme flyt og stabilitet som på iOS. Snapchat forøvrig er vel ikke vits å diskutere en gang, selv om jeg ikke akkurat er en storbruker av appen er det ganske trist å se hvor sløve utviklerene er der når det gjelder Android. Forstår ikke helt hva dere mener med snapchat, har hatt android før og aldri opplevd noe forskjell mellom snapchat på iphone og android i grunn? Prøvde å åpne snap nå med min samboers S7 og min iPhone 7 men ser ikke at hans snapchat er noe grusomt dårlige egentlig? Men hvilke telefoner har dere prøvd på? Android telefonene er også veldig ulike, Sony feks var en telefon jeg aldri ble komfertabel med, men Samsung har jeg alltid likt. Har også har Huawei men liker bedre samsung enn akkurat Huawei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Du kan lese litt mer om hvordan snapchat fungerer på Android her; https://android.gadgethacks.com/how-to/fyi-why-androids-snapchat-app-takes-inferior-photos-0174597/ https://www.youtube.com/watch?v=bIRr3yFCwX4 Endret 10. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Du kan lese litt mer om hvordan snapchat fungerer på Android her; https://android.gadgethacks.com/how-to/fyi-why-androids-snapchat-app-takes-inferior-photos-0174597/ https://www.youtube.com/watch?v=bIRr3yFCwX4 Klaree ikkje helt å se hva som er gale med snapchat på s8 da. Du har nok bestemt deg for noe, så "slik er det bare" oppe i hodet ditt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Prøv bilder og film og fokus i mørke omgivelser i snap med blitz Jeg hadde svært, svært dårlig erfaring med både S7E og Huawei P8. Samme greiene, en android ting og har ingenting med at den ene eller andre telefonen har dårlig kamera, for ingenting brukes av snapchat appen. og dette vet utviklerene. http://www.androidpolice.com/2017/02/03/snapchat-recognizes-focus-android-app-development-keep-users-growth/ Og spar meg for slike kommentarer. Jeg vet ikke hvor mye du har brukt iPhone, men at Snapchat er mye bedre der er det faktisk ikke noen tvil om en gang. Og jeg har erfaring med begge over tid, og trekker konklusjonen ut i fra det. Det er bare til å ta noen raske søk rundt Snapchat og Android så finner du nok plenty med info. Endret 10. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Du kan lese litt mer om hvordan snapchat fungerer på Android her; https://android.gadgethacks.com/how-to/fyi-why-androids-snapchat-app-takes-inferior-photos-0174597/ https://www.youtube.com/watch?v=bIRr3yFCwX4 Aldri lagt merke til dette selv, og nå bruker jeg både Samsung og iPhone sin Snapchat (dersom jeg tar fra min kjæres telefon) så tror ikke det viser veldig graverende for min del. Men nå er jeg ikke stor bruker av Snapchat, og heller ikke avhengig at de bildene skal bli best mulig så mulig derfor jeg ikke har oppdaget det. ? Endret 10. juni 2017 av Miss_star Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Og da er det nok ikke noe du bør vektlegge i valget mellom S8 eller ny iPhone De jobber jo med å utbedre appen til platformen uansett. Endret 10. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå