Leif Olsson Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 God helg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 God helg Leif! Ser ut som det blir sommer nordpå i helga, du får ut og nyte det! På med badebukse og solbriller, husk solkrem på steder der sola ikke har sett på en stund.. Flott bilde forresten Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 God helg Leif! Ser ut som det blir sommer nordpå i helga, du får ut og nyte det! På med badebukse og solbriller, husk solkrem på steder der sola ikke har sett på en stund.. Flott bilde forresten Så riktig, er sommer i nord, etter en kald vår og før sommer. Temp idag på ca 20 grader, blå himmel og neste vindstille, og ja solkrem er viktig som du sier ? Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 God helg til deg og måka. Her i sør ser det heller dårlig ut, vann i massevis. ;( Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 God helg til deg og måka. Her i sør ser det heller dårlig ut, vann i massevis. ;( Haj man Melvin En av mine modeller, så takker fra han og meg då Aj aj, mye vann men kanske blir goe ny poteter og en fin juli måned Mvh Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Stilig ... god helg til deg og fotomodellen Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Takk takk Torhild ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Kom litt seint, jeg, men bildet var kjempefint. Leif ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Kom litt seint, jeg, men bildet var kjempefint. Leif ! Mvh Fredrik Den er grei Fredrik. Takk då, før " sein" hyggelig kommentar ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg