Darren Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Problemdisken er en Seagate Barracuda V 120 GB 7200 RPM, som er koblet til et harddiskkabinett som etter spesifikasjonene støtter opptil 120 GB 7200 RPM disker (http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?varegruppe=1208&varenummer=UHH%2DAL1&varelinjenummer=1&varebeskrivelse=ECS+ekstern+USB+2%2E0+HDD+kabinett+3%2E5%22&varepris=599&varelagerantall=10pl) Tilkoblingen er via USB 2.0, og kabinettet har separat strømforsyning. Jeg har prøvd å bytte med 2 andre harddisker, en Seagate U6 40 GB 5400 RPM, og en Maxtor 80 GB 5400 RPM, og disse fungerer problemfritt. Jeg har Windows XP SP1 Home edition med alle oppdateringer installert. Når jeg åpner Enhetsbehandling og sjekker status for USB-porten, står problemdisken oppført som USB masselagringsenhet, og når jeg åpner Egenskaper for denne enheten, står det Ukjent enhet. Er det en opplagt løsning på problemet, eller kan det være at jeg bruker maksimal harddiskstørrelse/hastighet for det eksterne kabinettet, og at det ikke holder hva det lover? Alle harddiskene har blitt brukt i en satellittmottaker, og alle har virket fint der. Endret 5. desember 2003 av Darren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå