AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hei! Gjorde nettopp en sædtest for å se spermen osv. Det er fra babylan. Har det veldig mye å si at jeg ikke kommer på minimum 2 dager? Jeg runka igår, og det samme idag, og brukte sæden på testen. Kan også legge til at det står at sæden skal stå i minimum 48 timer, men jeg lot den vente i bare 2 min haha. Mye å si? Anonymous poster hash: e15c2...dcc Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Du lurer på om det har noe å si på testen at du ikke gjorde det riktig? Er feil riktig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Du lurer på om det har noe å si på testen at du ikke gjorde det riktig? Er feil riktig? Altså jeg fikk en rød strek, og en lys strek. Det skal være to røde for å være positiv Må nevnes at jeg la sæden i den bolla med engang, og ikke etter 48 timer som det står. Anonymous poster hash: e15c2...dcc Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Du kan ikke forvente et korrekt resultat hvis du ikke gjorde det riktig. Bare ta testen på nytt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Du kan ikke forvente et korrekt resultat hvis du ikke gjorde det riktig. Bare ta testen på nytt. Ja men jeg fikk jo svar på testen? Fikk en rød strek, og en veldig lys en? Er vel ikke SÅÅÅ viktig at jeg ikke putter først etter 48 timer? Anonymous poster hash: e15c2...dcc Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Man får svar på graviditetstest hvis man er gutt også. At du har gjort noe feil tilsier ikke at du ikke får svar, det tilsier at resultatet har en større sjanse for å være feil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Man får svar på graviditetstest hvis man er gutt også. At du har gjort noe feil tilsier ikke at du ikke får svar, det tilsier at resultatet har en større sjanse for å være feil. Ja, men hvorfor får jeg en lys rød strek? Hva sier det? Anonymous poster hash: e15c2...dcc Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Det sier absolutt ingenting fordi du har gjort feil!!! Hvordan kan det være så vanskelig å forstå at en feil vil gi et resultat/svar man ikke kan stole på? Jeg har blitt lurt av et troll 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Kan også legge til at det står at sæden skal stå i minimum 48 timer, men jeg lot den vente i bare 2 min haha. Mye å si? I og med at du lot den stå i 0.1 promille av tida den eigentleg skulle stå, so kan du gå ut i frå at det har mykje å sei ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Bytt hånd. Hva mener du med bytting av hånd? Anonymous poster hash: e15c2...dcc Lenke til kommentar
coby Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Kan også legge til at det står at sæden skal stå i minimum 48 timer, men jeg lot den vente i bare 2 min haha. Mye å si?I og med at du lot den stå i 0.1 promille av tida den eigentleg skulle stå, so kan du gå ut i frå at det har mykje å sei ja. Hvor mye da? Forskjellen på positivt og negativ utfall? Ser du det bildet? Og den lyse streken ved siden av den røde streken? Må væte to sånne for å væte positiv.. Fikk forøvrig svar av butikkjeden som sier at det ikke skal ha noe å si. Endret 9. juni 2017 av coby Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Jeg hadde en mistanke om at det var deg coby Har du tatt over etter Kim1111 siden han brått ble borte? Endret 9. juni 2017 av 4 3 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg hadde en mistanke om at det var deg coby Har du tatt over etter Kim1111 siden han brått ble borte? Haha, nei kompis Men får du sett på bilde over? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ser bildet, jeg vet ikke helt hva du ønsket, men du er hvertfall ikke gravid. 1 Lenke til kommentar
coby Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ser bildet, jeg vet ikke helt hva du ønsket, men du er hvertfall ikke gravid. Du ser vel den litt lyse røde flekken til høyre? Sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå