Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Angående sædtest, gjort noe feil?

Anbefalte innlegg

Hei!

Gjorde nettopp en sædtest for å se spermen osv. Det er fra babylan. 

Har det veldig mye å si at jeg ikke kommer på minimum 2 dager? Jeg runka igår, og det samme idag, og brukte sæden på testen. Kan også legge til at det står at sæden skal stå i minimum 48 timer, men jeg lot den vente i bare 2 min haha. Mye å si?

Anonymous poster hash: e15c2...dcc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du lurer på om det har noe å si på testen at du ikke gjorde det riktig? Er feil riktig?

Altså jeg fikk en rød strek, og en lys strek. Det skal være to røde for å være positiv

Må nevnes at jeg la sæden i den bolla med engang, og ikke etter 48 timer som det står.

Anonymous poster hash: e15c2...dcc

Lenke til kommentar

Kan også legge til at det står at sæden skal stå i minimum 48 timer, men jeg lot den vente i bare 2 min haha. Mye å si?

I og med at du lot den stå i 0.1 promille av tida den eigentleg skulle stå, so kan du gå ut i frå at det har mykje å sei ja.

Lenke til kommentar

Kan også legge til at det står at sæden skal stå i minimum 48 timer, men jeg lot den vente i bare 2 min haha. Mye å si?

I og med at du lot den stå i 0.1 promille av tida den eigentleg skulle stå, so kan du gå ut i frå at det har mykje å sei ja.

Hvor mye da? Forskjellen på positivt og negativ utfall?

Ser du det bildet? Og den lyse streken ved siden av den røde streken? Må væte to sånne for å væte positiv..

Fikk forøvrig svar av butikkjeden som sier at det ikke skal ha noe å si.

post-443450-0-30580600-1497031814_thumb.jpg

Endret av coby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...